Onderwerp: Patchwork Cutter Diamond Design hellup!!!
Is er een andere manier om zo'n mooi patroon op de taart te krijgen?
Met de Patchwork Cutter Diamond Design lukt het me niet goed
Wie heeft hier ervaring mee??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Patchwork Cutter Diamond Design hellup!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is er een andere manier om zo'n mooi patroon op de taart te krijgen?
Met de Patchwork Cutter Diamond Design lukt het me niet goed
Wie heeft hier ervaring mee??
Wat lukt er dan niet goed?
Ik gebruik deze ook en dan nog even narollen met de cutting wheels om zo het motief er beter in te krijgen. Meestal is het ook wel handig om de fondant/marsepein iets dikker te laten dan dat je normaliter zou doen.
Wat lukt er dan niet goed?
ik krijg de vorm er niet goed in, of te dun dus dan zie je ze niet goed of als ik te hard druk dan heb ik blokjes fondant in mijn hand
snappen jullie het nog?
Ik gebruik deze ook en dan nog even narollen met de cutting wheels om zo het motief er beter in te krijgen. Meestal is het ook wel handig om de fondant/marsepein iets dikker te laten dan dat je normaliter zou doen.
goede tip! ga ik proberen.
Biggeltaart schreef:Ik gebruik deze ook en dan nog even narollen met de cutting wheels om zo het motief er beter in te krijgen. Meestal is het ook wel handig om de fondant/marsepein iets dikker te laten dan dat je normaliter zou doen.
goede tip! ga ik proberen.
zo doe ik het ook altijd..werk prima..tis even d'r mee om leren gaan.
Idem hier
En laten overlappen, dus de enkele lijntjes van de vorige afdruk gebruiken om de volgende afdruk te positioneren... Dan wordt het vaneelf ook weer wat dieper.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Patchwork Cutter Diamond Design hellup!!!