1

Onderwerp: gelukkig niet zo vies als in het echt....

Een karper, dat moest er op de taart voor Bas.
Dus ik dacht....leuk, zo'n mooie koi karper.....maar neeeeee, het moest een karper worden zoals uit de sloot (bruin met zo'n enorme hangbuik)
Ik natuurlijk even google-en en GETVER....die zagen er wel heel vies uit, maar ik vond het ook wel een extra uitdaging om er wat van te maken.

Wat een klus om al die rondjes uit te steken en ze dan ook nog in het goede patroon erop te krijgen......
Ik vond het heel gaag om te doen, dit is het geworden.

http://94.100.121.80/1434250001-1434300000/1434293801-1434293900/1434293837_6_By6U.jpeg

http://94.100.116.98/1434250001-1434300000/1434293801-1434293900/1434293848_6_1Btw.jpeg

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden (lijkt het een beetje?)

groetjes karin

2

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

Wauw ik vind hem heel mooi! zeker de schubben, goed gelukt! :D

A balanced diet is cake in both hands

3

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

Hij is heel mooi! Goed gelukt!

4

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

Wat ontzettend gaaf gemaakt!!!!! Die gaat vast en zeker in de smaak vallen  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

knap hoor dat je van zoiets lelijks iets gaafs weet te maken!
hij zal er vast heel blij mee zijn

6

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

wauw! goed gedaan zeg!

groetjes José

7

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

Hahaha... maar wat heb je die mooi gemaakt zeg, helemaal super !!  :thumb:

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

Hij ziet er wel echt uit zeg... brrrrr...

Mooi gemaakt!

9

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

Heel erg mooi gedaan!! :Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

10

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

Knap gedaan! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

11 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (06-11-2011 17:00)

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

GETVERDERRIE ik heb echt heel snel met een rilling over m'n rug naar beneden gescrolled om een berichtje achter te laten :Y

Hij is geweldig, net echt :thumb:  :thumb: maar ik moet er niet aan denken om zo'n beest op te eten, ook al is ie van marsepein :s

Ja en nu ga ik weer heeeeull snel naar boven scrollen :lol:

12

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

Dat is een heel mooi visje geworden!!!!

13

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

gaaf!

14

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

Wauw hij is echt heel mooi, mijn vriend is een fanatieke karpervisser ( lees nachten weg om een vis te vangen.. Aan duizenden euro's aan spullen en zelfs een week vakantie plannen om naar Frankrijk te gaan om te vissen) dus ik vind hem zeker zeer mooi! Zal er eens over nadenken om ook zo 1 te maken voro hem.. Hihi..

Mijn complimenten!

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!

15

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

Wauw, die is echt mooi gemaakt  :Y

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

16

Re: gelukkig niet zo vies als in het echt....

haha....ja Femke, ik vond het ook maar vies. Ik ging natuurlijk op google zoeken naar een voorbeeld en daar zag ik echt afschuwelijk monsterlijk grote vissen...blèhhhh
Het was wel grappig want de jongen voor wie de taart was vist heel veel en vangt ook heel veel, maar hij wil de vissen niet van de haak halen en ze ook niet vasthouden, dat moet zijn vader doen. Die gaat dan ook altijd mee vissen (gelukkig vissen ze in het water tegenover hun huis).

littlelady schreef:

Wauw hij is echt heel mooi, mijn vriend is een fanatieke karpervisser ( lees nachten weg om een vis te vangen.. Aan duizenden euro's aan spullen en zelfs een week vakantie plannen om naar Frankrijk te gaan om te vissen) dus ik vind hem zeker zeer mooi! Zal er eens over nadenken om ook zo 1 te maken voro hem.. Hihi..

Mijn complimenten!

De vader van deze jongen werkt bij een viswinkel (zo eentje waar je hengels koopt, niet waar je je gebakken visje haalt... :+ ) en als er iets nieuws is op het gebied van vissen, dan heeft hij het. tja dus ook heel fanatiek (kan me er niks bij voorstellen).
Ik denk dat jij inderdaad weet wat je nu voor taart voor hem moet maken haha

groetjes karin