Onderwerp: cakelets
Kwam er achter dat kleine taartjes/cakejes ook wel cakelets heten. Vind ze in iedergeval erg leuk om te maken.
Gisteren er al 1 gedecoreerd ( snel snel)
Er vandaag wat meer energie en tijd voor genomen.

"Esmee 11-12-2007"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kwam er achter dat kleine taartjes/cakejes ook wel cakelets heten. Vind ze in iedergeval erg leuk om te maken.
Gisteren er al 1 gedecoreerd ( snel snel)
Er vandaag wat meer energie en tijd voor genomen.

ja ze zijn leuk de cakelets,op de site cupcakeenvy's staan geweldige foto's ervan,deze is schattig 
Dank jullie wel!
Essyt.. van die site heb ik dit voorbeeld ook nagemaakt. Vind het kopje ook erg leuk!!
erg leuk!
Hoe maak je het, als ik vragen mag? gebruik je een cupcake om te versieren of gebruik je iets anders?
groetjes Nootjem
Wat leuk zeg.
Is de basis een "gewoon" cakeje?
Ik heb een ovenschaaltje van Ikea gekocht en daar gewone cake in gebakken ( ik heb appel/kaneel cake met stukjes appel gemaakt)
Het schaaltje is 7 cm hoog en 9cm diameter. Tussen een cupcake en een taartje in zeg maar!
Als je hem vult en bekleed is het voldoende voor 2-3 personen. 
Hb je hier ook een how to van?
Maak je het met een cupcakes?
Groetjes
Ps vind hem heel erg leuk!!
volgens mij heet het SMARTA. is een oven/serveerschaaltje.
heb zelf ook gelijk gekeken 
Bakmiep.. HOW To.. haha.. Ben zelf sinds september actief met cupcakes en taartjes. Dus ben daar niet zo goed in ben ik bang!
Maar wat ik heb gedaan is:
- cakebeslag maken, schaaltjes invetten en op gevoel bakken ( regelmatig kijken en voorzichtig prikken met een prikker om te kijken of hij goed gaar is)
- Aflaten koelen, doormidden snijden en vullen, dan afsmeren met botercrème naar smaak. Even hard laten worden in de koelkast.
- de witte latjes heb gemaakt met een uitsteker, de houtnerf gemaakt met een scherp mes hier en daar een lijn te trekken. Deze er dus verticaal tegen aan geplakt.
- Daarna bloemtjes er op.
That's it!
Nootje.. het is inderdaad de Smarta serie.. Heeft verschillende schaaltjes. leuk leuk leuk!! 
o dit moet ik onthouden.. want maak meer cc's en wil toch wat taarten oefenen voor de kerst
en zo'n grote werkt niet als je maar met een paar mensen ben
Pennyroaltea.. Maak je kerstbakjes van cake!

Oeps.. 3x. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren