Re: Dreamer van Rudolph Van Veen
is het het boek rudolph's cupcakes? dan bestel ik dat op bol 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dreamer van Rudolph Van Veen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hebben jullie de toppings ook al eens gemaakt? Ik heb het boek sinds kort ook en wat me opviel aan de toppings, was dat er een deel banketbakkersroom in zit. Lijkt me wel lekker??
Ik ga vast en zeker die "Dreamer" ook proberen, die zag er zoooo lekker uit op de foto
Gr. Carin
Ha! Bof ik even dat ik bijna jarig ben, boek van Rudolph staat bovenaan de verlanglijst!
en die dreamer ziet er hemels uit....ooh zo slecht maa zooo lekker!
Ja Dore dat is het boek
Je gaat er zeker geen spijt van krijgen 
Hebben jullie de toppings ook al eens gemaakt? Ik heb het boek sinds kort ook en wat me opviel aan de toppings, was dat er een deel banketbakkersroom in zit. Lijkt me wel lekker??
Ik ga vast en zeker die "Dreamer" ook proberen, die zag er zoooo lekker uit op de foto![]()
![]()
Gr. Carin
Ja ik heb de toppings al gemaakt en die zijn SUPER lekker met bbr
, raar maar waar echt

Mmmmm
Moet nog steed wachten
....... maar mijn vader zweert bij toppings met banketbakkersroom
..
En mss een idee om bij de turk of toko te kijken voor pecannoten.
Ik betaalde namelijk 4,50 voor 300 gram (en betaal daar 7,50 voor 450 gr.)
cbouwmans schreef:Hebben jullie de toppings ook al eens gemaakt? Ik heb het boek sinds kort ook en wat me opviel aan de toppings, was dat er een deel banketbakkersroom in zit. Lijkt me wel lekker??
Ik ga vast en zeker die "Dreamer" ook proberen, die zag er zoooo lekker uit op de foto![]()
![]()
Gr. CarinJa ik heb de toppings al gemaakt en die zijn SUPER lekker met bbr
, raar maar waar echt
![]()
Dan ga ik me er ook maar eens aan wagen. Klinkt ook erg lekker moet ik zeggen, niet zo 'boterig' denk ik? Blijft de topping ook mooi stevig?
Mmmmm
Moet nog steed wachten....... maar mijn vader zweert bij toppings met banketbakkersroom
..
En mss een idee om bij de turk of toko te kijken voor pecannoten.
Ik betaalde namelijk 4,50 voor 300 gram (en betaal daar 7,50 voor 450 gr.)
Bedankt voor de tip 
nicole th schreef:cbouwmans schreef:Hebben jullie de toppings ook al eens gemaakt? Ik heb het boek sinds kort ook en wat me opviel aan de toppings, was dat er een deel banketbakkersroom in zit. Lijkt me wel lekker??
![]()
Gr. CarinJa ik heb de toppings al gemaakt en die zijn SUPER lekker met bbr
, raar maar waar echt
![]()
Dan ga ik me er ook maar eens aan wagen. Klinkt ook erg lekker moet ik zeggen, niet zo 'boterig' denk ik? Blijft de topping ook mooi stevig?
Ja hoor deze blijft lekker stevig en zeer zacht van smaak

ziet er heerlijk uit!!
Ik ben om
ga m morgen meteen halen!
dreamer check! woensdag is de peche melba aan de beurt die mogen mn familie opeten want donderdag word ik ouder
de oven draait op volle toeren!!! nog bedankt om dat cakje te posten daardoor boek gekocht en super blij mee!!! vraag je percentje maar aan meneer van veen!! hihi 
ja, echt heel lekker zijn ze !. Ik heb inmiddels al een hele rits uitgeprobeerd uit het boek, en ik ben FAN. Vind de crème met BBR ook heel erg lekker.
Ik maak altijd Italian Meringue botercreme, maar deze crème ga ik zeker vaker gebruiken.
Fijn dat jullie dit boek ook een hit vinden en wat ik zo leuk vind is dat je vanuit de basis zovele eigen details kunt doen met de cupcakes 
Zijn dit dezelfde cc's als die ze laten zien in de reclame van de nieuwe pickwick thee? Daarvan heb ik het recept gedownload en daar word ook de toef gemaakt met bbr, moet ik maar snel es gaan proberen dan! Die dreamer van jou ziet er echt heel erg lekker uit zeg! 
Zijn dit dezelfde cc's als die ze laten zien in de reclame van de nieuwe pickwick thee? Daarvan heb ik het recept gedownload en daar word ook de toef gemaakt met bbr, moet ik maar snel es gaan proberen dan! Die dreamer van jou ziet er echt heel erg lekker uit zeg!
Dat zou ik niet durven zeggen dat het hier om dezelfde cupcakes gaat...staat er geen naam bij?
Want als er dreamer bij staat zal het wel om dezelfde gaan , maar ik denk dat die ze op de reclame laten op basis van thee is en dat is de draemer niet
ohhhh het boek is geweldig.... ik hem hem ook en sfeer er echt bij!!!!
heb er al vershillende gemaakt...... voorla zelf caramel makenis lekker en leuk...
geweldig ja dat boek...
alleen de toppings...tja ...ik zit hier met een kind met melkintollerantie...dus bbr kan ik echt niet gebruiken....of zou het met soja melk ook lukken?
de recepten uit het boek heb ik ook de melk door soja vervangen en is prima !!!
vind ze alleen als ze klaar zijn....de onderkant van de cc's zijn zo 'nattig' ze zijn gewoon gaar , maar het cc papiertje is tja hoe moet ik het uitleggen..zo doordrenkt...komt door de olie??
de volkoren cc's (iemand ervaring mee??) zijn zo zoet. heb ik niet het idee dat het gezonder is

Hoi sonja
Misschien lukt het met geitenmelk. Als je kindje dit mag natuurlijk. Heb ik zelf ook wel eens gedaan voor iemand met koemelk allergie.
Groeten joyce
Heerlijk. Ik vind alleen zijn toeven net drollen
Ik zou de M1 gebruiken maar dat doet verder niets af aan de smaak!
MMM dat ziet er echt heerlijk uit!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dreamer van Rudolph Van Veen