Re: ~~Vintage / Romantic~~ het blijft mijn favoriet :)
oooh zo mooi

Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ~~Vintage / Romantic~~ het blijft mijn favoriet :)
oooh zo mooi

Dit is wel de mooiste vintage taart die ik ooit heb gezien, wat PRACHTIG!!
Echt te zonde om op te eten ....
Geeft niks dat hij niet lijkt op wat je in gedachte had meid...
Want dan had ik dit geweldige ontwerp moeten missen!
Echt een knap kunstwerkje! 
WAUW!!!! Prachtig 
Prachtig....
verf je nu de strikje ed zelf met eetbaar verf?
En die andere parelmoer glans die erop zit...
of zit dat in de kleurstof...
amaiiiiiii zoooooooo mooi!!!!! dat ik wil
ook kunnen!!!!!
prachtige taart en superr dat je er weer bent
Prachtig....
verf je nu de strikje ed zelf met eetbaar verf?
En die andere parelmoer glans die erop zit...
of zit dat in de kleurstof...
Dankje!
De goudkleur is met dust en alcohol gedaan (verf)..
De parelmoerkleur is gedust.
Echt een plaatje, ik ben er helemaal verliefd op
ik had ook al op Hyves gereageerd en je iets gevraagd. Maar ik kan je berichten daar niet lezen. Kan niet 'scrollen
Dankje
Heb geen bericht van je gezien.. Mijn hyves doet ook raar hoor!
Kan wel in mn inbox komen maar berichten niet openen, en kan ook geen fotos bekijken 
En nogmaals bedankt iedereen voor alle mooie berichten
word er helemaal blij van haha
gaaaf! welke kleur paars heb je gebruikt? echt super
WAUW wat een beauty!
Ookal is het niet mijn stijl...ik vind em prachtig!!! Mooi ook zo schuin gestapeld!!
Een plaatje!!!
Wauw Chantal hij is weer super meid there you go GIRL !!!!

Wat een geweldige taart!! Ik (en zo te lezen nog heel veel meer) had je al gemist op het forum. Fijn om te lezen dat het iets beter met je gaat en ik hoop nog veel mooie taarten van je te kunnen bewonderen want jeetje, wat ben jij goed!!!
waaaaaauw, te gek zeg! En je bloemen, prachtig!!! Fijn om je weer te zien op het forum! 
zie er geweldig uit!!!!!

ik vind em geweldig!!!!!
prachtig! echt supermooi!
Wauw hij is echt prachtig geworden! Ik zie dat we vlak bij elkaar wonen... Geef je ook workshops?

Ook deze is weer GE-WEL-DIG!!!!

gaaaf! welke kleur paars heb je gebruikt? echt super
Dankje..
De kleur paars krijg ik zelf ook niet zo snel weer denk ik..
Ik meng altijd met verschillende kleuren, als ik hem iets te donker vind dan met een lichte kleur nog eens dusten..
Wauw hij is echt prachtig geworden! Ik zie dat we vlak bij elkaar wonen... Geef je ook workshops?
![]()
Hii,
Dankje
Ik heb nog geen workshops gegeven maar wil dit in de toekomst ooit wel gaan doen. Wil zelf eerst nog eens een workshop volgen om te kijken hoe anderen dat doen. Als ik er 1 zou geven meld ik dat vast op mijn hyves, heb je die niet?
MissCake schreef:Wauw hij is echt prachtig geworden! Ik zie dat we vlak bij elkaar wonen... Geef je ook workshops?
![]()
Hii,
Dankje![]()
Ik heb nog geen workshops gegeven maar wil dit in de toekomst ooit wel gaan doen. Wil zelf eerst nog eens een workshop volgen om te kijken hoe anderen dat doen. Als ik er 1 zou geven meld ik dat vast op mijn hyves, heb je die niet?
Ik ga je gelijk opzoeken
(Ow, ennuh; mijn Hyves doet soms ook raar, dus ik hoop dat 't me lukt om je uit te nodigen
)
wauw prachtig
hoe heb en waarmee hebje de bovenste gouden sirrand gemaakt vind het prachtig
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ~~Vintage / Romantic~~ het blijft mijn favoriet :)