1

Onderwerp: aankleden sweet table

Hoi meiden,

Voor mijn 35e verjaardag 20 november wil ik graag een sweet table maken. Ideeën voor hapjes en taart heb ik al. Ik wil de tafel alleen graag leuk versieringen en aankleden. Nou denk ik zelf aan de kleuren roze daar ben ik namelijk gek op!  :D  ik zie op google een hoop leuke ideeën en inspiratie voorbij komen. Hebben jullie een tip waar ik leuke slingers, papieren lampionnen, tafelkleden, borden, bekers etc kan halen? Ik wil graag iets leuks neerzetten voor mijn visite.

Bedankt voor het meedenken alvast  :)

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

2

Re: aankleden sweet table

Tja, ik weet niet wat het allemaal mag kosten, maar ik zou sowieso de geijkte winkels als Xenos, Action, Hema, Zeeman, Wibra, IKEA, Blokker, Marskramer etc. langsgaan.
Een oud wit tafelkleed in de kookwas met een rood T-shirt wordt ook prachtig roze  :lol:  :lol: sprak zij uit ervaring, dus je kunt ook op die manier stoffen servetten, tafellaken en dergelijke maken.
En op de markt kijken voor goedkope stofjes en zo.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Thanks voor je antwoorden. Ik kan daar inderdaad kijken maar ik wil graag een mix en match dus bijv roze bekers van de Hema en een leuk tafelkleed en servetten die je anders niet veel ziet.. Iets aparts, hips..
Van die leuke papieren bloem lampionnen

Iemand nog tips?

4

Even een upje

5

vaak bij boetiekjes van kunst en kitsch kun je ook aparte dingetjes vinden.