1

Onderwerp: Advies nodig (spoedje)

Hellluppp!!! :(

Al eerder heb ik cupcakes gemaakt alleen ik weet niet waarom. Maar me cupcakes zijn dit keer anders dan normaal meer vettig om zo maar te verwoorden en ze worden maar niet gaar (wel bijna verbrand)

Het enige wat ik anders doe is dat ik dit keer roomboter van Lidl gebruik

Wat kan er verkeerd gegaan zijn
:think:

Re: Advies nodig (spoedje)

geen idee.

misschien toch de roomboter van de lidl. wat is het vetpercentage, meestal is dat 82%

is de roomboter van lidl echt goedkoper dan bijv bij ah?

I never met a calorie I didn't like....

3

Als ze bijna verbrand zijn maar niet gaar zou ik zeggen dat je oven te heet was en dat daardoor de bovenlaag te snel ging en de binnenkant dus rauw blijft. Voor de rest weet ik het ook niet heb zelf nog nooit de roomboter van de Lidl gebruikt bij het bakken maar ik neem aan dat de samenstelling niet zoveel kan afwijken van andere roomboter

walking on buttercreamclouds .....

4

Tempratuur is 180 graden zoals staat aangegeven op de funcakes mix

5

eventjes nog wat vragen, hoe lang heeft je cupcake nu dan in de oven gestaan?
En misschien een hele domme vraag, maar weet je zeker dat de oven wel op de juiste stand stond? Als ik die van mij namelijk per ongeluk op gril zet ipv hete lucht, dan kan de temperatuur wel kloppen, maar dan is de bovenkant van mn oven zo heet, dat het eten inderdaad heel snel van boven kleurt, maar niet gaar wordt.
Heb je nog naar het vetpercentage gekeken?

ook ik heb nu een eigen site, lekkere keek

6

Haha ik weet het al

Hoe dom kan ik zijn   :o  echt een superblunder

Wou in een keer 50 cc mixen dus 2 x 250 gram eieren 2 x 250 gram roomboter 2 x 500 gram mix

Maar wat heb ik gedaan haha

Heb 1 x 500 gram mix gedaan

*schaam*

7

Tja kan gebeuren (mij iig ook)  :lol:  :lol:
Nu weet je tenminste wel waar de fout zit.