Onderwerp: HELP... planetentaart
Hallo,
Ik kreeg de vraag om een planetentaart te maken... Ik heb al aan het rondkijken geweest, maar krijg geen inspiratie!
Heeft er iemand een ideetje??
Alvast bedankt!!
groetjes,
Florijn
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » HELP... planetentaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik kreeg de vraag om een planetentaart te maken... Ik heb al aan het rondkijken geweest, maar krijg geen inspiratie!
Heeft er iemand een ideetje??
Alvast bedankt!!
groetjes,
Florijn
Misschien zo iets?
http://www.coolest-birthday-cakes.com/c … ake-6.html
Die vind ik zelf wel heel leuk!
Groetjes en succes Iris
Ik zou denk ik een taart maken van een ronde schaal (blanda) en daar dan zo'n ring omheen doen (hoe heet zo'n ding ook al weer, weet je wat ik bedoel?). Ik zou hem bekleden met gemarmerd fondant (bijv. verschillende kleuren blauw) en de ring er omheen een effen contrasterende kleur. Daar steek je dan allemaal van die ijzerdraadjes in met sterren en maantjes zodat die er omheen zweven.
EDIT: wat nog leuker is: twee blanda's tegen elkaar zodat je een bal hebt (planeet). Dan doe je tussen die twee halve delen een taartkarton dat je van te voren bekleed hebt (en uit hebt laten harden anders blijft het niet hangen denk ik) met een grotere diameter. Zo heb je meteen ondersteuning van de bovenste blanda want je kunt dan stokjes in de onderste stoppen en je hebt een ring om de planeet (ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg, in mijn hoofd ziet het er leuk uit ) en dan nog wat zwevende sterren, manen en kleine planeetjes op ijzerdraad.
Succes, ik ben benieuwd hoe hij wordt.
Bedankt dames,
Ik voel ideetjes opkomen!!!
groetjes, Florijn
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » HELP... planetentaart