Re: Taartje waar ik verder niets over mag zeggen!
En zo prominent in beeld...zit hier helemaal plaatsvervangend trots op je te zijn

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taartje waar ik verder niets over mag zeggen!
En zo prominent in beeld...zit hier helemaal plaatsvervangend trots op je te zijn

ik heb 'm helaas net gemist, maar ga voor de herhaling later deze week. En als je het goed vind sla ik 'm ook even op voor als m'n vriend over een tijdje zoveel is afgevallen.
hij was echt superlang en goed in beeld helemaal gaaf voor je 
Jaaaaaaaa....volop in beeld!!!! Wat supergaaf voor je!!!! 
super leuk zeg! Taart is echt goed in beeld geweest, en terecht, hij was gaaf! Ze sneed wel flinke stukken trouwens, hahaha, hadden onderhand dinerborden nodig!
groetjes, wendy
Ik herkende hem meteen. Zei direct tegen mijn man. Die is van het forum 
Me dochter zegt....... Owwwwww wat een gave taart, van wie zou die zijn...... dus ik zeg met trots "van Etspaghet" en zij van wie???
Dus ik laat je website zien. Ze was al vol bewondering van je taart, nu van je taarten op je site nog meer
Hij was ook mooi duidelijk in beeld!!
ook ik riep gelijk "die is van het forum" gaaf hoor als je een eigen gemaakte taart op TV terug ziet.
gave taart..goede prestatie en dan ook nog op tv!! lachen.
dacht wel meteen..ow dan maar zullen met worteltjes..;)
o gaaaafff heb hem net gezien.
HOe ben je daarbij terechtgekomen ?
o gaaaafff heb hem net gezien.
HOe ben je daarbij terechtgekomen ?
Ik heb haar en haar collega's een keer een workshop gegeven, paar maanden terug vroeg Elly of ik een taartje voor dit moment wilde maken! 
ja hoor eindelijk weten we het
ik herkende um gelijk hoor en was lekker lang in beeld ,harstikke leuk
grt Carla
Wat cool! heb het niet gezien, maar ik kijk het nog wel even terug!
Haha stond net bij mijn buuf om een geleende bakvorm terug te brengen en ze had Obese aanstaan. Zagen we ineens die mooie taart langs komen. Haar man lag helemaal dubbel: 'komt een taart in beeld en die twee kletskousen stoppen meteen met kletsen...'
En dan zie ik nu ineens dezelfde taart voorbij komen op het forum...
Wat heb je weer prachtig werk geleverd! En wat leuk moet dat zijn om je eigen taart zo mooi op TV terug te zien! 
Haha lol! 
Het was heel leuk om de taart zo in beeld te zien, je groeit dan wel een paar cm van trots hoor hahahaha 
Ja LEUK!!! Die heb ik gezien gister avond
Vroeg me al af van wie hij zou kunnen wezen.
Hele gave taart

Heel gaaf gedaan en wat een EER dat jij hem mocht maken!!!
Ik zag hem gisteravond al voorbij komen op tv, wat een supertaart! 
Jahahahaahahha, toen ik um voorbij zag flitsen (ik was een bewoonster naar bed aan het helpen;)) dacht ik al!!!.
Wat onwijs leuk!
O die taart heb ik gezien bij het betreffende programma ik vind hem erg leuk geworden.
Leuk, ben nu ook ff de herhaling aan het kijken, écht gaaf!! 
Leuk hoor!
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
Ik heb het gezien en was al erg benieuwd wie deze creatie gemaakt had
En volgens mij is de dame in kwestie er netjes vanaf gebleven (wat ik al een hele prestatie vind want het water loopt me in de mond!)
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taartje waar ik verder niets over mag zeggen!