1

Onderwerp: Mijn versie van...

K3 !

Voor de verjaardag van mijn nichtje. Gevuld met aardbeien botercrème - slagroompudding - 4 vruchtenjam.

De letters was ik niet helemaal tevreden over, maar nadat ik gisteren een uur gevochten heb met alle letter uitstekers, tappits en clikstix die ik heb - en niets lukte - heb ik besloten deze toch maar te gebruiken.  Aangezien de taart er niet minder om zou smaken en ik waarschijnlijk de enige zou zijn die zich er druk over maakte. ;)

Mijn nichtje was er stil van toen ze de taart zag en dat is toch wel een wonder op zich.  :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-H43XWUQZ.jpg

~ Never waste a good crisis... ~

2

Re: Mijn versie van...

Ik had toch de middelste stukjes uit de letters weggelaten, zoals in de R en de 6, als je snapt wat ik bedoel... Maar verder vind ik het een leuk en vrolijk taartje!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Icehorse schreef:

Ik had toch de middelste stukjes uit de letters weggelaten, zoals in de R en de 6, als je snapt wat ik bedoel... Maar verder vind ik het een leuk en vrolijk taartje!

Dat is ook wat mij meteen opviel ;) .

Ik vind het een hele geslaagde taart! :)

4

Party-treats schreef:
Icehorse schreef:

Dat is ook wat mij meteen opviel ;) .

Ik vind het een hele geslaagde taart! :)

Mij ook al, maar verder vind ik de dames heel leuk gepuzzeld en het regenboog bloemen randje is ook super.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

5

Wat de letters betreft ben ik het helemaal met jullie eens  :Y

Dat heb ik in eerste instantie ook geprobeerd, maar na 3 vervormde R's O's en B's was ik er in een eerder stadium al klaar mee.
Dit zijn de koekjes uitstekers van de Hema, en de binnenste rondjes randjes komen niet zo diep als de letters zelf.
Dussss.... die leuke 3D uitstekers die ik her en der zie gaan op het verlanglijstje. ;)

~ Never waste a good crisis... ~

6

wat een leuk idee zo met die bloemetjes in de regenboogkleurtjes, en erg strak bekleed!!!!

ik pulk de binnenkant van de lettertjes er vaak voorzichtig met een sateprikkertje uit

7 Laatst bewerkt door rorico (07-11-2011 21:22)

leuk geworden!!

de gaatjes in de letters kan je ook heel goed met een prikpen of een naald uitprikken  ;)

en die bloemenranden, erg leuk!!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

8

Ik vind het eigenlijk helemaal niet misstaan zo die letters. Leuk gemaakt!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!