Onderwerp: Mijn liefste nichtje wil een paard op haar taart...

Gevuld met aardbeienbavarois.
Groetjes Christel
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn liefste nichtje wil een paard op haar taart...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Gevuld met aardbeienbavarois.
Groetjes Christel
Dat is een heel lief en mooi taartje. Daar is je liefste nichtje vast heel blij mee.
Ik vind hem echt leuk en het paardje is zo mooi geboetseerd!
geweldig!! ik moet over twee weekjes ook aan de paarden taart..vind je het goed dat ik deze opsla voor ideetjes op te doen??
vind je paardje ook goed gelukt zeg! heb je daar geen how 2 van
ik kan echt niet boetseren namelijk
groetjesss
wat is hij mooi!! Ik weet zeker dat je nichtje hier heel erg blij mee moet zijn! 
Een mooi geboetseerd paardje op een leuk taartje! Ik denk dat het liefste nichtje,nu een allerliefste tante heeft 
supermooi paard!
Gaaf paardje
daar is je nichtje vast heel blij mee!!
Leuke taart, mooie kleuren bij elkaar ook 
Thanxx y'all !
geweldig!! ik moet over twee weekjes ook aan de paarden taart..vind je het goed dat ik deze opsla voor ideetjes op te doen??
vind je paardje ook goed gelukt zeg! heb je daar geen how 2 vanik kan echt niet boetseren namelijk
![]()
groetjesss
Natuurlijk mag dat! Hier de how to die ik ook gebruikt heb(teugels en zadel heb ik weg gelaten..) http://picasaweb.google.com/isabellayti … assaPark5#
Suc6 ermee!
thanx!!! hier ben ik wat mee geholpen haha had vandeweek bij deco al een zelf gemaakt paardje neergezet, maar ben nog steeds niet blij ermee (misschien beetje te kritisch)
Zo erg leuk geworden mooi geboetseerd ook.
leuke taart.
dat hondje is ook heel erg leuk.... uit het boek van paris cutler
mooi gedaan
Mooie taart. Ik vind de letters die je gebruikt hebt ook heel erg mooi 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn liefste nichtje wil een paard op haar taart...