1

Onderwerp: Mijn eerste Cake Pops

Vandaag mijn eerste cake pops gemaakt en het was eerlijk gezegt een ramp.

Sommige gleden van het stokje, andere vielen eraf tijdens het dopen in de chocolade en ik had te weinig chocolade.

Ik had een chocolade cake gekocht bij de AH en er wat chocoladepasta doorheen gedaan. Daarna de stokjes met chocolade erin gestoken en in de vriezer gezet voor 15 minuten.

Misschien moet ik het de volgende keer toch eens proberen om zelf een cake te bakken en icing te gebruiken om er doorheen te doen en eens van die chocolade drops kopen.

Maar op zich ben ik wel tevreden over het resultaat.

Tips en opmerkingen hoe het anders kan zijn altijd welkom ;-)!

http://img714.imageshack.us/img714/796/p1010674e.jpg

Uploaded with ImageShack.us

2

Re: Mijn eerste Cake Pops

Voor een eerste keer echt niet slecht! Cake pops zijn ook niet zo heel makkelijk, dus gewoon veel oefenen en uitproberen wat voor jou het beste werkt.

Je staat alleen in de verkeerde rubriek, volgens mij hoor je bij klein en fijn. Ik zal het even melden.

3

Ik vind ze leuk hoor!
Heb ze pas ook zelf gemaakt en het valt idd niet mee

A balanced diet is cake in both hands

4

Leuk! Maar cake pops horen inderdaad bij Klein&Fijn :)

[MOVE] --> Klein&Fijn dus

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Toen ik een high tea deed met vrienden voor mijn verjaar
Had ik gewoon een cake gekruimeld en daar een beetje boter en melk bij gedaan tot het plakkerig en aan elkaar klevig was.
Toen heb ik bolletjes gedraaid en die een hele nacht in de diepvries gelegd. Zodat ze helemaal bevroren waren.
En dan gaatje met een stokje maken ik de cake bolletjes en dan het stokje weer uit het bolletje halen. En dan het stokje in de chocolade dippen en dan weer in het bolletje prikken.
Toen deed ik het bolletje in de chocolade.
Misschien valt het bolletje er dan wat minder snel vanaf.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Maar ik vind ze mooi hoor! Cakepops zijn moeilijk.

Made with love!