1 Laatst bewerkt door carol (05-11-2011 11:46)

Onderwerp: ik moest van mezelf iets doen,schilderen

omdat ik gisteren morgen iedere x het liedje
;ik voel me zo verdomd alleen;  :(
in me hoofd zat ,dacht ik ,mens ga iets leuks doen er volgen nu eenmaal een hele boel weekende dat ik niet mee kan naar het westen dus doe iets,dus ben ik maar eens gaan oeffenen met fondant schilderen en dat werkt als een soort therapie  :) en ga straks mini caramelshortcake's maken en vanavond komt manlief weer terug,ja ben nu eenmaal een kwebbel en heb graag mensen om me heen en praat wel tegen me hond ,maar die zeg niks terug  :lol:  :lol:  :lol: ,kijkt me alleen maar aan ,zo van :nog iets te eten  :rolleyes: .maar vond het schilderen erg leuk  :thumb:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CISSYWHN.jpg
en de rest
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WACDSTQ4.jpg

taartgroetjes Carla

2

Re: ik moest van mezelf iets doen,schilderen

ik vind ze prachtig!

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

3

Heel gaaf gedaan!
Ziet er echt SUPER uit! Dat wil ik ook ooit nog eens gaan proberen dat schilderen. COMPLIMENTEN!!

Jammer dat je zo ver weg woont want je mag hier altijd lekker komen kletsen en freubelen te gelijk!! ;-) Zijn we samen niet alleen ;-)

Groetjessss

4

ja dat is dus het probleem,als ik t.z.t. weer in het westen woon,is dat opgelost daar wonen al me dinnetjes en familie en kids,maar dat komt wel over een paar jaar  :) en zomers zitten we er veel dus dan heb ik het ook  :thumb: ,lekker met me dochter afspreken enzo,maar ff doorbijten en vandaag gaat tie weer  :thumb:

5

Ziet er heel mooi uit , gebruik je hier dust poeder voor

Super gedaan zeg! :D

I just love cake!
Groetjes Laura

7

carol schreef:

ja dat is dus het probleem,als ik t.z.t. weer in het westen woon,is dat opgelost daar wonen al me dinnetjes en familie en kids,maar dat komt wel over een paar jaar  :) en zomers zitten we er veel dus dan heb ik het ook  :thumb: ,lekker met me dochter afspreken enzo,maar ff doorbijten en vandaag gaat tie weer  :thumb:

Balen hoor!!! Tja.. en dan zit je ineens ver weg. Ik weet er alles van. Mijn moeder woont ook niet in de buurt. Maar een paar jaar... pfff... lang zeg!! Dat is niet 'even' doorbijten. HEEL VEEL SUCCES!! Enne.. ik mag me er niet mee bemoeien natuurlijk maar als je echt ongelukkig bent helemaal daar...... je weet de weg ;-)

8

ik ben een flinke meid hoor,maar dank je wel,heel lief   :Y  ,heb vanmiddag de mini's gemaakt en morgen de chocola erop en dan is het weekend al bijna weer om en volgende week gewoon weer met goede moed naar ons werk   :) wat ik erg leuk werk vind,en leuke workshop in vooruitzicht  :D  :D  :D (net gelezen)ach zo af en toe heel klein dippy kan geen kwaad voor een mens  ;)

9

Wat heb je dat mooi gedaan!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

10

Mooi hoor! Hoe gaat dat in z'n werk dat schilderen van fondant?

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

ik moet altijd zo lachen om hoe jij dingen kan vertellen...
vind t resultaat prachtig!

Ik zing mijn eigen wijsje!

12

vind die broches erg mooi

door creatief te zijn wordt je lekker afgeleid en de tijd schiet dan ook goed op

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

13

Wat een mooi resultaat!!!Ook ik kom uit het westen en nu na 20 jaar..........hoef ik niet meer terug!

14

Mooi, wat een ontzettend mooie kleuren heb je gebruikt.....

Groetjes, Miranda

15

Ik woon wat dichter bij je in de buurt, Oldenzaal. Je mag altijd een keer komen hoor, kunnen we samen aan de taartenfreubel.

Groetjes,   Marleen

16

ziet er prachtig uit! Heb je mooi opgelost door lekker te gaan freubelen.

17

o, en 18 december is er een freubelmiddag gepland....misschien vind je het leuk om ook te komen en zo wat medebaksters te leren kennen....
Ik ga voor 't eerst.... en het is in Enschede of Hengelo (afhankelijk van de grootte van de groep)....

Groetjes, Miranda

18 Laatst bewerkt door Sandra-lala (06-11-2011 18:05)

O wat mooi!!!
Je broches vind ik echt prachtig  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Het alleen zijn herken ik trouwens ook wel.....mijn lief woont aan de andere kant van het land......we zien elkaar 2 weekenden per maand.
Steeds weer afscheid nemen voor 2 weken, maar het is zoals het is.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

19

Prachtig, Carla! Je "therapie" werpt z'n vruchten af ;).

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

20

ja dat werkt wel  e.b.m. ;) en meiden bedankt voor de positieve en lieve reaktie's  :thumb:
grt Carla

21

Prachtig!!!!

Wauw, mooie vlinders zeg!  :thumb:

Mooi gedaan Carol, een heel gepriegel! :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com