1

Onderwerp: ~~Vintage / Romantic~~ het blijft mijn favoriet :)

Mijn bedoeling was om mn passie weer op te pakken na een lastige periode. Heeft nog even wat extra tijd nodig gehad maaaarrrr gister kreeg ik ineens zón zin om om een taart te maken dat ik maar aan het bakken ben geslagen!
Zoals vele vrouwen dat hebben, als ik iets in mn hoofd heb moet dat ook direct gebeuren  :D
Aangezien ik bijna niets in huis had heb ik de taarten niet gevuld maar gewoon de biscuit bekleed  ;)
Had van alles in mn hoofd maar uiteindelijk lijkt het resultaat op niets dat ik in mn gedachten had. Maar ben blij met het resultaat.!

Liefs Chantal

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/302989_300652549963363_100000558623991_1174341_941406564_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/305392_300652573296694_100000558623991_1174342_2053668654_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/393630_300652626630022_100000558623991_1174343_1705719263_n.jpg

2

Re: ~~Vintage / Romantic~~ het blijft mijn favoriet :)

Heel bijzonder!!! Daar mag je zeker trots op zijn! :Y

Leuk effect zoals die middelste laag schuin staat. Mooi gedaan :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

3

Wow wat een kunstwerk!

4

Wauw mooi zeg, hij lijkt wel antiek (dat bedoel ik als een compliment  :D ), Vind de kleuren ook heel erg mooi bij elkaar passen. Die zou ik best op mn kast willen hebben staan, als dummie dan he?! Super

Groetjes Eline

5

ja, hier is er weer eentje van jou!!! Welcome Back!geweldige taart weer. altijd een genot om naar te kijken! een heel mooie kleurcombi weer en een waanzinnige leuke mix and match van leuke dingen op je taart! :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Wat een mooie kleuren en mooi ontwerp!!! En natuurlijk mooi gemaakt :Y

7

Hij is echt PRACHTIG!! Mooie kleuren, mooi ontwerp, mooie foto:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Wat jammer dat je 'm niet als dummy gemaakt hebt  :rolleyes:
Alhoewel hij nu hij niet gevuld is waarschijnlijk ook best lang 'goed' zal blijven?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8

Prachtig, prachtig !

Sonj@ schreef:

Hij is echt PRACHTIG!! Mooie kleuren, mooi ontwerp, mooie foto:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Wat jammer dat je 'm niet als dummy gemaakt hebt  :rolleyes:
Alhoewel hij nu hij niet gevuld is waarschijnlijk ook best lang 'goed' zal blijven?

Jaaa daar baalde ik zelf ook ongelooflijk van toen die klaar was! Maar helaas had ik ook geen dummies meer in huis.. Ben benieuwd hoe die blijft! Thanks..

10

kwebbeltje schreef:

ja, hier is er weer eentje van jou!!! Welcome Back!geweldige taart weer. altijd een genot om naar te kijken! een heel mooie kleurcombi weer en een waanzinnige leuke mix and match van leuke dingen op je taart! :thumb:

ThankYouuu wat lief.!!!
Het idd weer een mix van alles bij elkaar  :Y  wil altijd zoveeeeel haha Strak en rustig is niet aan mij besteed, al meerdere pogingen gedaan  ;)

11

Erg mooi :)

walking on buttercreamclouds .....

12

ik kan alleen maar zeggen WAT MOOI  :D

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

13

Niet wat je in gedachte had.... dan ben ik daar toch ook wel benieuwd naar want ik vind deze al supermooi!!!!!

14

Fantastisch mooie taart, diepe buiging voor dit prachtstuk!!!!

15

Chantal,wat heerlijk dat je er weer bent  :thumb: ,ben nog steeds fan van jouw taarten en blij weer iets te zien van jouw creatie's, weer zo'n hele gave  :thumb:  :thumb:  :thumb: .
lieve groetjes Carla

16

carol schreef:

Chantal,wat heerlijk dat je er weer bent  :thumb: ,ben nog steeds fan van jouw taarten en blij weer iets te zien van jouw creatie's, weer zo'n hele gave  :thumb:  :thumb:  :thumb: .
lieve groetjes Carla

Ah wat een lief bericht.. Dankjewel!!
Ik hoop ook snel weer zoiets te kunnen maken, vind dit toch wel de leukste stijl om aan te werken  :Y

17

heb je een bakje op mn kwijl op te vangen, wat super mooi zeg!!! :P

Een dag zonder zoet is geen lach op mijn snoet<3
http://curlycreative.wordpress.com

18 Laatst bewerkt door Kinke (06-11-2011 14:57)

beeeeeeeldschoon!

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

19

Wauw, hier viel mijn mond letterlijk van open! Wat een prachtstuk!  :thumb:  Heel mooi gedaan!

A balanced diet is cake in both hands

20 Laatst bewerkt door e.b.m. (06-11-2011 15:34)

Chantalesmee schreef:

als ik iets in mn hoofd heb moet dat ook direct gebeuren

En da's maar goed ook, want het zou zonde zijn om zo'n prachtige taart alleen in je hoofd te houden en niet met ons te delen :D . Je hebt een fantastische eigen stijl, waar ik graag m'n ogen naar uit mag kijken.  :thumb:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

21

Wauwie mooi man

Lieve groetjes van Nicole

22

wauwie, echt heel mooi!

Benieuwd naar nog meer bakplezier en workshops in de regio Breda?
Kijk maar eens op www.traktaartie.nl Ook voor verkoop van taartbenodigdheden!

23

Prachtig!!!

24

Waaaaaaaaaaaaauw, die is mooi. Alles past gewoon zo super mooi bij elkaar, de stijl, de kleuren, de accenten. De bloemen zijn schitterend!

:thumb:  :thumb:  :thumb:

25

Wauw, jullie bedankt voor alle mooie reacties.!!
Super  :o