1

Onderwerp: de passie van......

mij!

onze organisatie bestaat voornamelijk uit ouderenzorg, maar heeft sinds een paar jaar 3 jongeren teams. Voor het mederwerkersblad wilde PR 3 collega's als gastredactie (1 van elk team).

In het blad hebben ze een artikel genaamt: "de passie van..." en mijn collega's hebben mij daarvoor op gegeven omdat ze mijn passie zo geweldig vinden.

Dus....ik zit in de gastredactie, en mocht in opdracht van de organisatie een taart maken...liefst iets met een paar bloemen omdat ze de bloementaart zo mooi vonden.

Ik heb gekozen voor  de kleuren van de organisatie + het logo. met een paar bloemetjes. het logo kan beter en ik zie zelf ook nog wat verbeterpuntjes maar al met al ben ik best trots

feedback is welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UJJEH7YK-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WLP6CN6W-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DYTHJK8I-D.jpg

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

2

Re: de passie van......

Wat gaaf dat je bent opgegeven door je collega's.

Ik ben helemaal weg van je blauw-witte bloemetjes. Goed idee van je.

nog wel een klein puntje. Ik vindt het jammer dat je de houtkleur van het prikkertje ziet. Want de rest van je taart is zo mooi blauw-wit Ik bedenkt net dat je het misschien ook kan kleuren.

Dat is in elk geval iets wat ik ga uitproberen, want ik erger me zelf altijd aan die stomme prikkertjes, maar weet niet hoe je het anders op zo kunnen lossen.

Het is in elk geval een taart die mooi zal schitteren in jullie medewerkersblad

Als het mislukt, probeer je nog een keer, nog eens, steeds maar weer....
En in de tussentijd heeft niemand meer avondeten nodig:)

3

elskebet schreef:

nog wel een klein puntje. Ik vindt het jammer dat je de houtkleur van het prikkertje ziet. Want de rest van je taart is zo mooi blauw-wit Ik bedenkt net dat je het misschien ook kan kleuren.

daar heb je een punt in! nooit aan gehad eigenlijk. had beter de prikker met wit kunnen bekleden...

bedankt voor de tip

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

4

zou dat werken, pfff ik ben ook altijd zo'n mierenn** :shh:

Maar voor de rest echt geen opmerkingen, vindt dat je hem goed hebt bedacht en uitgevoerd

Als het mislukt, probeer je nog een keer, nog eens, steeds maar weer....
En in de tussentijd heeft niemand meer avondeten nodig:)

5

nou vanmiddag was het zover. Uit naam van de jongerenteams hebben wij met zn drieen de taart kado gedaan aan onze teamleidster.

Zij heeft door omstandigheden 4 extra teams onder haar gekregen, heeft opnieuw de prezo en CQ-index voor elkaar moeten krijgen en nog klaagt ze niet en staat ze altijd voor ons klaar....

Wij vonden dat ze een "schouderklop" moest krijgen...De verrassing was zeker geslaagt en ze was er zo blij mee!

Zo blij dat ik nu een opdracht heb gekregen om voor de uitreiking van de kerstpakketten een taart moet gaan maken.... :D