Onderwerp: Inspiratie....?
Volgende week ben ik jarig en wil ik graag een taart maken voor de visite, maar ik ben echt inspiratieloos...!!! Iemand nog een leuk idee/voorbeeld?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Inspiratie....?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Volgende week ben ik jarig en wil ik graag een taart maken voor de visite, maar ik ben echt inspiratieloos...!!! Iemand nog een leuk idee/voorbeeld?
ik zou gewoon lekker door de taartenparade gaan snuffelen er zijn zo veel leuke taarten die je als inspiratie kan gebruiken. Succes!
Daar heb je nu misschien niets aan, maar zodra ik een taart zie die ik echt heel mooi vind, sla ik hem op in mijn inspiratiemapje. Ook heb ik een lijstje met taarten die ik nog eens wil maken.
Wat je nu zou kunnen doen, is inderdaad door de taartenparade snuffelen. Kijken naar de taarten van dames die je vaak inspireren. Als je nog tijd hebt, kun je de Mjam kopen, staan ook veel leuke ideeën in. Bij de how to's heb je ook zat ideeën.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Waar hou je zelf van? Aangezien de taart is voor op je eigen verjaardag zou ik gaan nadenken over de dingen die je zelf mooi vind en waar je van houdt en daar een lijstje van maken zeg maar bijvoorbeeld rozen en parels en je lievelingskleuren of een taartje van taarten maken omdat je dat leuk vind om te doen.
Dus wat ik zou doen is een lijstje met je lievelingskleuren, je hobby's dingen die je mooi vind enzo en dan bepalen wat je graag in je taart wil hebben en dan denk ik dat je een taart kan maken die echt JOU is en met je lijstje bij elkaar heb je geen andere inspiratie nodig laat je creativiteit los gaan zou ik zeggen en geniet ervan!!!
Veel plezier en alvast een hele fijne verjaardag (laat je ons nog even zien wat je hebt gemaakt)
groetjes Jaleesa
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Inspiratie....?