Re: Heb lopen janken bij deze taart!!
Ik zou die how-to ook wel graag willen hebben, als je nog zin hebt om er eentje te mailen..
...en daar sluit ik mij dan weer bij aan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heb lopen janken bij deze taart!!
Ik zou die how-to ook wel graag willen hebben, als je nog zin hebt om er eentje te mailen..
...en daar sluit ik mij dan weer bij aan.
Oooo, wat herkenbaar! Wat zal je een frustratie gehad hebben! Maar hij ziet er super uit, en je roosjes zijn geweldig!! 
Hier nog iemand die graag je how to zou willen ontvangen.
Wat een prachtige rozen kun jij maken meid! ( ook ik vind de taart heel mooi)
Groetjes van Cora
Jullie hebben als het goed is allen een mail van mij ontvangen 
Een how to? Lees is dat nu goed?! Kun je die mij ook mailen? 
mag ik me ook melden voor die how to? ben nu bezig met een bruidstaart, daar moet een rozenval op komen...... maar als ik jou rozen zie durf ik die taart niet meer af te leveren...... 
mag ik die how-to ook van je ontvangen?
alvast bedankt 
Wow...
je rozen zijn prachtig...
Als je de uitleg kan mailen..? Dan heeeeeeel graag
gr, Miriam
Jullie hebben allen mail 
Ik herken het helemaal. Mijn eerste (en enige) bruidstaart was ongeveer hetzelfde verhaal en ik heb hem tot op de dag van vandaag niet durven posten. Niet dat hij er megasuperslecht slecht uitzag, maar ik heb er nog steeds een naar gevoel bij, terwijl de bruid zei dat ze hem wel prachtig vond. Anyway, dit gaat nu over jou taart, en ik vind hem echt prachtig en je rozen, echt helemaal geweldig!!!!!! Ik hou me ook graag aanbevolen voor de how-to 
Wil je mij die how-to ook mailen..?
Mij ook please?
Nou, zie je, mag je helemaal trots zijn op je taart!!!!
Iedereen wil de how-to!

Ik vind je taart ook helemaal mooi en inderdaad die rozen Super!
Ik kan het me zo voorstellen ik had het dit jaar met mn dochter dr taart toen ze 18 werd je ben zo hard bezig je best te doen en dan lukt het niet frustrerend maar wij zien er niets van!
Als je nog zin heb mag ik die how to ook vind ze ook geweldig!
Bedankt alvast!
Oh, ik geloof niks van dat verhaal ...
Hahahaha! Geintje, he!
Wat er al gezegt word... je ziet er niks van!
Hij ziet er strak uit en ik hou ontzettend van die kleur paars
Maar ik ken t wel hoor. Ik heb ook regelmatig van die wanhopige jank momenten en uiteindelijk ben IK de enige die de "foutjes" ziet, haha!
De rozen zijn ook echt mooi!
Ik voel me bijna lastig aangezien er al zoveel om is gevraagd... maar uh, mag ik ook je how to??
Ik kan nl écht geen roosjes maken!
Groetjes!!
En alvast bedankt!
jammer dat je beleving bij het maken van de taart niet prettig was en dat je er ook geen lol aan hebt beleefd, als ik eind resultaat bekijk was het leuker geweest voor jou als je het ook leuk gevonden had om m te maken want ik vind m heel mooi.
ik heb ook wel eens halve wegen een taart het gevoel dat het op niets uitdraait, maar ik heb geleerd om echt tot het eindresultaat te wachten of het echt niet goed gegaan is, anders houd je er zon negatief gevoel aan over terwijl dat helemaal niet nodig is.
je hebt zeker iemand zijn dag super mooi gemaakt en dan is de taart toch gelukt!
Ik vind de taart ook super gelukt hoor!
En je rozen, helemaal top!
Ik zou ook je how-to wel willen hebben, als dat kan? 
Nou als ik volgend jaar zo'n taart op m'n bruiloft krijg zou ik er ook superblij mee zijn! Hij is heel mooi! Ik ze de foutjes ook echt niet.
Het wordt onderhand een topic waarin iedereen om de how to vraagt. Mag ik me daarbij aansluiten? 
Deze rozen zijn echt net echt!
hele mooie rozen mag ik ook de how to 
Super mooie strakke taart hoor!
Ik had ook graag de how-to gehad.....als je nog zin hebt om te sturen.....thanx! 
Wat een pech, maar zo op de foto ziet het er zo
uit.
Ik vind het een hele mooie taart hoor! Prachtige roosjes ook. 
hij is prachtig hoor!!!
zelfs met het verhaal erbij, zie je het niet! hahaha.
wees er maar heel snel toch trots op!!
Bedankt allemaal.
Ik heb iedereen weer gemaild.
Als mensen nu nog steeds een how to willen, mail dan even naar me.
Supermooi die puntjes aan de rozenblaadjes!
Wat en stress dan, he, zeker als je voor een ander bezig bent...Maar het eind resultaat: Super!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heb lopen janken bij deze taart!!