1

Onderwerp: Kasteeltaart nummer 3

Voor de derde keer mocht ik aan de slag met een kasteeltaart. Wilde het toch weer heel anders doen dan de vorige keren. Dit ontwerp is geïnspireerd op de taart van Daan69, wel mijn eigen draai aan gegeven uiteraard.

Helaas was ik nog bezig met foto's maken toen ze (te vroeg :)) de taart kwamen halen. Dus ze zijn niet helemaal naar mijn zin. De jarige was helemaal blij met zijn taart. De eerste keer dat ik een uitbundig en leuke reactie krijg van een kind. Hij bleef maar zeggen, gaaf hé mam. Zo leuk!

Gevuld met twee laagjes aardbeienmousse en twee laagjes jam.

http://irisoriginals.net/administrator/uploads/5nov2011-2_16;18;39_05-11-2011.JPG

http://irisoriginals.net/administrator/uploads/5nov2011-3_16;16;56_05-11-2011.png

Bedankt voor het kijken en feedback is altijd welkom!

2

Re: Kasteeltaart nummer 3

Wauw ziet er goed uit hoor :D snap wel dat de jarige helemaal blij was ;)

3

Wat een prachtige taart! Ook een erg mooie draak!

Groetjes Sas

4

vind wel erg leuk Iris  :thumb:
grt Carla

Super!

I just love cake!
Groetjes Laura

6

mooi!!

groetjes José

7

Geweldig!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:  En zo'n reactie...daar doe je het doe je t voor he?  :Y

pooh76 schreef:

Geweldig!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:  En zo'n reactie...daar doe je het doe je t voor he?  :Y

Ja, die uitspraak zie ik hier vaker voorbij komen, maar het was de allereerste keer dat ik een kind zag die erg blij was met zijn taart (meestal komen ze niet mee). Dus ik kan eerlijk gezegd niet zeggen dat ik het doe voor de reactie, ik doe het vooral omdat ik het leuk vind  :D

9

Euh...bedankt...mijn zoontje staat hier te springen, hij wil ook zo'n coole taart als hij jarig is :s 
Dat wordt oefenen!

Maar hij is idd prachtig!!! :Y

This too shall pass!

10 Laatst bewerkt door Sonj@ (05-11-2011 19:51)

Wat gaaf zo met dat muurtje erbij!! Superkasteel!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

11

Prachtige taart!!

Groetjes,
Jannet