1 Laatst bewerkt door Beginner28 (06-11-2011 08:27)

Onderwerp: De allerlekkerste vullingen!

Binnenkort heb ik een familieweekend en zoals het er naar uitziet mag ik de taarten gaan verzorgen. Erg leuk en wil natuurlijk de allerlekkerste taarten op tafel zetten.

Zou leuk zijn als jullie mij hieronder je meest favouriete vullingen willen doorgeven! Dan weet ik zeker dat ik goed voor de dag kom haha.

Groetjes Karin

Re: De allerlekkerste vullingen!

Heb je al tussen de vullingen bij recepten gekeken?

Hier is chocoladetaart met bonbonbloc- en dulce du leche- vulling altijd een goede binnenkomer ;)

succes ermee!

3

Ja heb ik inderdaad al tussen gekeken, maar ben gewoon erg benieuwd wat iedereen persoonlijk nou de lekkerste combi vindt. Alles is hier dus welkom, ben benieuwd wat er nog meer komt!

4

Bokkenpootjes-slagroom met kersenvlaaivulling

5

ik zou even zoeken, er is kort geleden ook een topic geweest met hetzelfde onderwerp :)

Ik ben helemaal weg van de frambozenmousse. Ik had laatst een taart gemaakt met twee laagjes mousse, 1 laagje witte chocolade MBC met verse frambozen en een laagje frambozenjam. echt zalig.

Verder doet aardbeienmousse het ook altijd goed bij iedereen.

7

hier hebben we 2 favorieten.
Chocoladebisquit gevuld met hemelse modder,of een gewone bisquit gevuld met slagroom en advocaatmousse.
Mijn vriendin wil altijd gewone bisquit gevuld met slagroom waar mandarijnpartjes (blik) opliggen

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

8

IK heb van de week botercreme mix gemaakt met een zakje hazelnotenkoffie en een grote reep pure chocolade ( gemalen in de keukemachine) er door..Echt goddelijk.

Lekker met chocolade fudge of met kersen jam.

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

9

Er zijn natuurlijk ontzettend veel lekkere smaak combi's, maar wat ik vooral erg lekker vind in de winter/herfst/sinterklaas tijd?

- Taart gevuld met speculoos, schuddebuikjes en witte chocolade.

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

10 Laatst bewerkt door rorico (11-11-2011 11:50)

inmiddels 2 favorieten hier

1) gevuld met dikke laag banketbakkers room en een laag rode vlaaivulling (kers en aardbei favo hier) of vers fruit!

2) choco biscuit met bbb crisp vulling en laag kersenvlaaivulling.

en dan is er eigenlijk ook een heerlijke nr 3, die ikzelf vaker zal maken(voornamelijk als er ook kinderen zijn denk ik)
2 verschillende lagen vruchtenbavarois, bijv aardbei met citroen, en allebei op een dun laagje bijpassende rode jam.

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

11

Kiwivulling met verse partjes kiwi :)

12

bosbessenvlaaivulling-marshmallowfluff met aardbeienjam

en met stip op nr 2
oreocreme met slagroom +pure choco stukjes

13

Bedankt allemaal voor de leuke tips, ik ga aan de slag!

14

Oh jammie, als ik dit topic lees krijg ik honger.... heb zelf laatst een taart (gewone biscuit) gebakken met een laagje botercreme met kaneel erdoor, en een laagje krokante chocolade en stoofpeertjes, vervolgens afgesmeerd met chocolade ganache  :9   iedereen vond hem erg lekker, hij was zo op  :)

15

sinaasappel/limoen mousse

Speculaasmousse met schuddebuikjes en witte chocolade

groetjes karin

16 Laatst bewerkt door Lori (13-11-2011 19:21)

Leuk topic!

Ik zelf ben errrrg weg van sinaasappelcreme en perzikjam met schijfjes perzik uit blik.

Ik heb zelf nogal moeite met 'wintervullingen' aangezien ik zelf de frisse vullingen het lekkerste vind bij deze taarten.
Maar de één na de ander wil chocola chocola en chocola......

Is dat nou echt lekker, alleen maar chocoladevulling zonder iets fris er bij?

PS Ik ben trouwens wel een echte chocoholic hoor.....