1

Onderwerp: ideeen gezocht; meisje 7 jaar en roze

Wie kan mij aan wat inspiratie helpen?

Ik heb de vrije hand gekregen, meisje 7 jaar, gek van roze. Er hoeft geen puzzel op, wat ik ook wel weer een keer leuk vind. Ze laten zich verrassen.

Nu dacht ik zelf aan een tas taart, maar voor een 7 jarige????

Of een stapeltje met roze, strikjes, en ..........?

of iets Pip achtigs.

nog leuke ideeen?

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

2

Re: ideeen gezocht; meisje 7 jaar en roze

Voor hoeveel personen moet de taart zijn dan?
Want ik vind het altijd moeilijk in te schatten voor hoeveel personen een tas taart is XD

..*Heerlijk aan het bakken*..

3

Trouwens, misschien iets van roze rozen? Dat valt bijna altijd wel in de smaak.

..*Heerlijk aan het bakken*..

4

een tas in roze met veel make-upjes erbij
vindt een meisje van 7 geweldig :Y  :Y
mijn nichtje is er gek op :Y

5

Taart is voor 16-18 personen. Maar het is (achter)familie dus als het groter zou zijn maakt het met ook niet uit. ;)
Ik weet ook niet hoe groot/hoeveel personen een tas taart is, zou de 1e zijn die ik maak.

Ik zat ook te denken aan iets van make-upjes maar denk eigenlijk dat ze daar nog niet zo me bezig is.

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

6

taart met roze little pony's? Ik zeg maar wat hoor.

7

ik zie nu dat het een vrij grote taart moet worden.
Is een roze kasteeltaart niet wat?

8

Kasteel taart in het roze met torentjes en glitter, kan me niet voorstellen dat deze niet goed in de smaak valt

www.koekiekoekie.nl. Koekje erbij?

9

Mijn dochter is in mei 7 geworden en helemaal niet bezig met Make-up oid. Ik heb inderdaad dit jaar een kasteel taart gemaakt en die vond ze geweldig.

Pet-shop is hier ook nog redelijk populair in de klas, maar ik weer natuurlijk niet of dat ook geldt voor dit meisje.

Iets met een geboetseerd diertje is natuurlijk altijd goed op deze leeftijd, hertje, poesjes oid. Roze als basis, of veel roze bloemetjes in verschillende tinten......

10

Vind een kasteeltaart ook een goede idee.
Wellicht als verrassing de buitenkant niet volledig roze makn, maar juist het biscuit roze kleuren...

Heb ik afgelopen zomer voor mijn nichtje gedaan, waarvan toen ook het verzoek was een roze taart. Mijn familie was blij verrast toen ze de binnenkant zagen.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=152041

11

Heb laatst taart gemaakt voor meisje van 7 in roze, met allemaal kleine muisjes erop en ernaast. De muisjes van assepoester zeg maar.

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

12

Mijn dochter is ook bijna 7 en zij en haar vriendinnetjes zijn ook totaal niet met make up bezig. Misschien een mooi kroontje bovenop?

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

13

een mooie minnie mouse, mooi strak met van die oren en een strik, een schattige tinkerbel, dat is toch niet zo zoet en leuk voor een zeven jarige? Make up zou ik nog niet voor kiezen. Heeft ze een hobby/sport/lievelingsdier, dan zou je daarvan iets kunnen boetseren misschien? Succes!

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten