Onderwerp: Nijntje geboortetaartje
Vrienden van ons zijn een tijdje terug papa en mama geworden. Al lang geleden vroeg moeder of ik tegen de tijd dat de kleine er was, een Nijntje taart zou willen maken en uiteraard wilde ik dit graag doen.
Helaas is het taarten maken niet echt mijn ding gebleken, vooral het bekleden van de taart vind ik rampzalig en zo ook met deze taart.
In eerste instantie mislukte mijn eerste biscuit. Daarna liet ik Nijntje vallen en kon ik hiermee opnieuw beginnen en bij het bekleden scheurde de fondant echt op alle plaatsen. Ik was de wanhoop nabij.
Vandaag een kleiner taartje gebakken, maar wederom wilde het bekleden niet lukken. De fondant scheurde bij het uitrollen continu. Vriendlief naar de winkel gestuurd voor nieuwe. Uiteindelijk is dit het geworden, maar wederom kwamen er kleine scheurtjes tevoorschijn. Iemand tips?
De onderrand was erg lelijk, maar deze heb ik enigszins kunnen verstoppen onder een flinke rand.
Weet niet of ik snel weer aan een taartje zal beginnen, want dit vond ik verschrikkelijk.

.