1

Onderwerp: Mijn eerste stapeltaart

Pff was wel een klus hoor die stapeltaart. De volgende keer verdeel ik het over 2 dagen om detials mooi af te werken. Misschien hebben jullie tips over mijn taart

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X7PCEN43-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P6MOUAUM-D.jpg

2

Re: Mijn eerste stapeltaart

Niet slecht voor de eerste keer!

Bij de meeste stapeltaarten zijn de verschillen in de afmetingen iets groter! Maar verder geen opmerkingen, gewoon lekker blijven stapelen!

b-cake.hyves.nl

3

Barbara11 schreef:

Niet slecht voor de eerste keer!

Bij de meeste stapeltaarten zijn de verschillen in de afmetingen iets groter! Maar verder geen opmerkingen, gewoon lekker blijven stapelen!

Dankje,is ook 1 van de dingen die ik anders wou gaan doen de volgende keer ;)

4

Knap gedaan hoor...inderdaad de verschillen in de afmetingen iets groter, dan zou het nog mooier ogen...vind de kleuren wel weer erg leuk :thumb:

5

mooie kleurencombi, rose met goud!

tips...; heb je de lagen gestut? het lijkt wel of de lagen verzakken...zou zonde zijn van al je werk!
en wat timing betreft: probeer details idd eerder in de week te maken, vullingen en kapsels maak ik ook 1 of 2 dagen vtv.

En vooral...lekker veel oefenen! dat is en blijft de beste leerschool.

grtjs

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

6

wenko schreef:

mooie kleurencombi, rose met goud!

tips...; heb je de lagen gestut? het lijkt wel of de lagen verzakken...zou zonde zijn van al je werk!
en wat timing betreft: probeer details idd eerder in de week te maken, vullingen en kapsels maak ik ook 1 of 2 dagen vtv.

En vooral...lekker veel oefenen! dat is en blijft de beste leerschool.

grtjs

Ja de 2 onderste lagen,vond het ook heel gek dat hij iets ging verzakken. Heb het op 4 punten van de taart gedaan.

7

Dankje damens,de volgende keer wil ik gaan werken met goud,parelmoer of zilver wit.