Onderwerp: Mijn eerste stapeltaart
Pff was wel een klus hoor die stapeltaart. De volgende keer verdeel ik het over 2 dagen om detials mooi af te werken. Misschien hebben jullie tips over mijn taart

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste stapeltaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Pff was wel een klus hoor die stapeltaart. De volgende keer verdeel ik het over 2 dagen om detials mooi af te werken. Misschien hebben jullie tips over mijn taart

Niet slecht voor de eerste keer!
Bij de meeste stapeltaarten zijn de verschillen in de afmetingen iets groter! Maar verder geen opmerkingen, gewoon lekker blijven stapelen!
Niet slecht voor de eerste keer!
Bij de meeste stapeltaarten zijn de verschillen in de afmetingen iets groter! Maar verder geen opmerkingen, gewoon lekker blijven stapelen!
Dankje,is ook 1 van de dingen die ik anders wou gaan doen de volgende keer 
Knap gedaan hoor...inderdaad de verschillen in de afmetingen iets groter, dan zou het nog mooier ogen...vind de kleuren wel weer erg leuk 
mooie kleurencombi, rose met goud!
tips...; heb je de lagen gestut? het lijkt wel of de lagen verzakken...zou zonde zijn van al je werk!
en wat timing betreft: probeer details idd eerder in de week te maken, vullingen en kapsels maak ik ook 1 of 2 dagen vtv.
En vooral...lekker veel oefenen! dat is en blijft de beste leerschool.
grtjs
mooie kleurencombi, rose met goud!
tips...; heb je de lagen gestut? het lijkt wel of de lagen verzakken...zou zonde zijn van al je werk!
en wat timing betreft: probeer details idd eerder in de week te maken, vullingen en kapsels maak ik ook 1 of 2 dagen vtv.En vooral...lekker veel oefenen! dat is en blijft de beste leerschool.
grtjs
Ja de 2 onderste lagen,vond het ook heel gek dat hij iets ging verzakken. Heb het op 4 punten van de taart gedaan.
Dankje damens,de volgende keer wil ik gaan werken met goud,parelmoer of zilver wit.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste stapeltaart