Onderwerp: My Little Pony
Gevuld met vanillecreme en frambozen jam.

Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » My Little Pony
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gevuld met vanillecreme en frambozen jam.

Bedankt voor het kijken!
woow die is mooi, de kleuren lekker vrolijk en de ogen goed zeg 
Aah die is echt heel erg lief !
en de pony is ook erg mooi gelukt !
heel mooi! Vind de pony ook zo strak geboetseerd.
Bedankt voor jullie complimenten. 
Wow, echt super mooi! Die pony lijkt net echt, komt vooral door de prachtige ogen.
Helemaal geweldig!
Mooooooi!!! Die ooooooogjes!!

Super mooi vooral de my little pony!
hele mooie ogen en een mooie taart
Ongelooflijk, wat mooi.
Mijn dochter Anne roept al "maak je die ook voor mij"...pffff, ik kom net kijken in de taartenwereld.....wordt nog ff goed oefenen voor me.
wauw wat goed geboetseerd!!! zo strak!
Leuk zeg!
En wat een mooie pony 
Heel mooi gedaan!!
Ongelooflijk, wat mooi.
Mijn dochter Anne roept al "maak je die ook voor mij"...pffff, ik kom net kijken in de taartenwereld.....wordt nog ff goed oefenen voor me.
Is niet moeilijk om te maken hoor, jij kan dat ook en daar hoef je echt niet veel voor te oefenen. Gewoon naar zo een plaatje kijken en probeer het na te maken.
En bedankt voor je compliment! 
Heel leuke taart!!
Heel leuke taart!!
Onwijs bedankt voor jullie leuke reactie's! 
Wauw wat een plaatje! Die ogen zijn prachtig!
Wat ik me af vraag: hoe hou je de regenboog rechtop?
Bianca1969 schreef:Ongelooflijk, wat mooi.
Mijn dochter Anne roept al "maak je die ook voor mij"...pffff, ik kom net kijken in de taartenwereld.....wordt nog ff goed oefenen voor me.Is niet moeilijk om te maken hoor, jij kan dat ook en daar hoef je echt niet veel voor te oefenen. Gewoon naar zo een plaatje kijken en probeer het na te maken.
En bedankt voor je compliment!
Intussen ben ik flink aan het oefenen met boetseren....zoonlief wil met zijn verjaardag een taart en cupcakes van Mario...en ik moet zeggen...het lukt idd aardig.
Ik heb nog een vraagje over deze taart: die regenboog, heb je die ergens mee verstevigd dat ie zo mooi blijft staan? bedankt alvast voor je antwoord.
Wat leuk! En de regenboog is super, ik ga hem onthouden. SUPER 
Die is echt mooi! Ik zou als kind reuzeblij geweest zijn met zo'n taart want ik was gek op My Little Pony. Ik zou er zelfs nu nog blij mee zijn! 
DeliciousCupcakes schreef:Bianca1969 schreef:Ongelooflijk, wat mooi.
Mijn dochter Anne roept al "maak je die ook voor mij"...pffff, ik kom net kijken in de taartenwereld.....wordt nog ff goed oefenen voor me.Is niet moeilijk om te maken hoor, jij kan dat ook en daar hoef je echt niet veel voor te oefenen. Gewoon naar zo een plaatje kijken en probeer het na te maken.
En bedankt voor je compliment!Intussen ben ik flink aan het oefenen met boetseren....zoonlief wil met zijn verjaardag een taart en cupcakes van Mario...en ik moet zeggen...het lukt idd aardig.
Ik heb nog een vraagje over deze taart: die regenboog, heb je die ergens mee verstevigd dat ie zo mooi blijft staan? bedankt alvast voor je antwoord.
Sorry voor mijn late reactie...zie nu pas dat er nog reacties waren gepost.
Maar om even je vraag te beantwoorden..de regenboog is bevestigd met satestokjes, in elke kleur heb er 1 ingedaan en aan beide kanten.
@Mattie ....ja ik ook hahaha, ik was ook helemaal weg van My Little Pony
En bedankt allemaal voor de leuke reacties. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » My Little Pony