Onderwerp: Blond op hockey
Pffff
tsja....ik zal jullie niet vermoeien met het hele verhaal....
Komt erop neer dat moeder met oudere zus had zitten brainstormen over een taart voor de 16 wordende tweeling en dat ze volledig doorgeschoten waren in hun fantasie.
Zoon krijgt een brommer en is een fanatieke hockeyer en is daar ook scheidsrechter bij; dochter is van het roze-paars, make-up, cc's, hockey, maar vindt Blond A'dam ook erg leuk (enzenz).
Dit heb ik er van gemaakt
edit: ivm watermerk toevoegen aan m'n foto's zijn er foto's verdwenen; deze foto's van de kale taart dus ook, sorry
Mn over de scootertaart ben ik niet tevreden; het is zo bij elkaar gezocht en er ontbreekt wat.....maar wat
?
Marsepein. Meisjestaart: vanillebiscuit, gebakken appeltjes room met dulce de leche, afgesmeerd met bc 1:1 met kaneel.
Jongenstaart: chocoladebiscuit, Tobleronemousse, harde laag chocola met dulce de leche, afgesmeerd met melkchocganache.
Ideeen, meningen, kritieken...alles is zeer welkom 

(voor de duidelijkheid, die vierkantjes, cirkels en driehoekjes zijn scheidsrechterkaarten voor hockey)
)
)
ze zijn net opgehaald; grote zus was ook mee, die zei 'ze gaat vast huilen als ze 'm ziet' over de Blondtaart
?