Onderwerp: en..kunnen ze als uggs op een taart?
ff een tijdje lopen stoeien met de laars.. maar zouden ze als uggs op een taart kunnen?
kleine laarsjes.. klein taartje....voordat jullie bang zijn dat ze verdwijnen op een mega taart ofzo

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » en..kunnen ze als uggs op een taart?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ff een tijdje lopen stoeien met de laars.. maar zouden ze als uggs op een taart kunnen?
kleine laarsjes.. klein taartje....voordat jullie bang zijn dat ze verdwijnen op een mega taart ofzo

Leuk hoor, heb je een mal gebruikt of zelf gefabriceerd?
uit de losse hand..en uit t losse oog....
Dan ben je echt een toppertje maar zijn er geen malletjes van?
Ja!!!! ze zijn prima gelukt!
Dan ben je echt een toppertje maar zijn er geen malletjes van?
geen idee of er malletjes van zijn... Rianne1952 vond een voorbeeld van iemand anders die hem al eens op een taart gemaakt had. Heb daar naar gekeken en naar een plaatje en ben gaan fröbelen. Ik ga nog wel even de knopen aan de zijkant wat kleiner maken en misschien een lichtbruine zool. In een ander topic hierover gaf Fedor aan dat zij een keer een malletje gevonden had op een site.. maar ik kon hem niet vinden.. en t was toch te kort dag om die te bestellen. Als je wilt kan ik wel opzoeken welke site ze bedoelde.
Best stoer als je je bedenkt dat ik pas sinds september taarten bak
@Rianne
Dank je wel voor de voorbeeld taart 
Wat een idee zeg..leuk...
Inderdaad heel stoer hoor.... 
t was niet mijn idee.. maar van diegene voor wie die is.... ik moest wel ff slikken toen ze t vroeg...
heb er nu btw een schoenendoos bijgemaakt;)
Leuk zeg.
Hoe heb je dat bont gemaakt, met de sugarcraftgun?
nee gewoon een strook wit fondant en dan met een coctailprikker loswoelen...is goed te doen hoor 
Oke, dank je, goed om te weten, geeft een leuk effect.
Mocht je de kleur van de zool veranderd hebben, plaats je dan nog een foto? (Ik ben gewoon nieuwsgierig).
ik heb de taart net in de parade geplaatst... met schoenendoos en kleinere knopen en al 
Ik ga meteen kijken.
Erg leuk, maar dit mag in Klein&Fijn 
dat staat het toch ook??... alleen de taart staat in de parade..of ben ik nu al aan t slapen???
Ik heb hem er heen verplaatst
Dus nu staat-ie er ja 
grin.. nah jah...sorry.. ik dacht echt dat ik hem in klein enzo geplaatst had...
kleine vlaag van verstandsverbijstering denk ik.
dank je 
ja hoor ,ook deze lijken echt
,ik vond ze ook zo leuk om te maken en krijg nog steeds reaktie's
grt Carla
dank je wel.. ik heb inderdaad even naar jouw voorbeeld gekeken om te kijken of het uberhaupt kon... die van jou waren ook erg schattig met die strikjes:)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » en..kunnen ze als uggs op een taart?