Re: Mijn kleine wijfie
Lief taartje voor een lief meisje
!
Wordt de stapel ook paars??? Ga 'm zeker bewonderen
!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn kleine wijfie
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Lief taartje voor een lief meisje
!
Wordt de stapel ook paars??? Ga 'm zeker bewonderen
!!
Gefeliciteerd met je dochter, schattig taartje.
Dank jullie wel allemaal, super lieve reacties!
Ik denk dat de grote taart roze gaat worden....maar ben er nog niet zeker van. Zo lastig, heb zoveel ideeen, kan maar niet kiezen.
Het worden in ieder geval 4 lagen en als laatste laag een lieveheersbeestje als meppertje. Ik denk ik de rest aankleed met heel veel bloemen, vindertjes en lieverheersbeestjes.
Ik ben net zo benieuwd als jullie hoe die gaat worden haha.
En die gevoelens blijven. Onze oudste (jongen) is inmiddels 12 jaar oud, en de 2e 9. maar nog ieder jaar op de avond voor de verjaardag ga ik 's avonds voor de verjaardag naar bed met de gedachte van ,weet je nog zoveel jaar geleden.Wel met een beetje weemoed, want het gaat zo snel. Ik beleef de dag dat ze geboren werden dan weer helemaal opnieuw, en het gevoel van liefde, en trots wordt nooit minder
Nou, ben nou al benieuwd naar de grote taart.
Wat een lief taartje van een lieve moeder voor een lieve dochter dat kun je gewoon merken aan je hele verhaal.
En die gevoelens blijven. Onze oudste (jongen) is inmiddels 12 jaar oud, en de 2e 9. maar nog ieder jaar op de avond voor de verjaardag ga ik 's avonds voor de verjaardag naar bed met de gedachte van ,weet je nog zoveel jaar geleden.Wel met een beetje weemoed, want het gaat zo snel. Ik beleef de dag dat ze geboren werden dan weer helemaal opnieuw, en het gevoel van liefde, en trots wordt nooit minder
Precies zoals ik het voel! Mooi geschreven 
Nou, ben nou al benieuwd naar de grote taart.
Wat een lief taartje van een lieve moeder voor een lieve dochter dat kun je gewoon merken aan je hele verhaal.
Dank je wel, wat lief!
De grote taart is klaar...ben kapot maar ook wel een beetje trots want ik vind het mijn mooiste taart tot nu toe. Ik zal morgen een foto maken en plaatsen.
Groetjes Linda
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn kleine wijfie