1

Onderwerp: uit de anonimiteit.

Hallo!

Eigenlijk durf ik niet zo goed.
Ik lurk al zo lang in heerlijke anonimiteit.
Maar het is niet zo netjes, alleen maar meekijken en lezen zonder inbreng.
Dus bij deze:
Yvon, 33, moeder van 3 kleintjes die niets liever doen dan "taart kijken" en daarna onmogelijk complexe bestellingen plaatsen bij mama voor hun verjaardag.
Veel verder dan hobbytaarten reiken mijn aspiraties ook niet. We zijn al druk genoeg met een opleiding (verloskunde) en een webwinkel (in geheel ontaartige zaken).
Nu mama zich netjes heeft voorgesteld moet ze ook taart showen vindt de oudste (7). Dus wie weet durf ik dat ook nog wel.

2

Re: uit de anonimiteit.

Welkom, welkom!
We bijten niet hoor :) (nou ja, ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken ;))

veel plezier hier, legaal en totaal onanoniem op het forum, en gewoon showen die taartjes, voor iedereen hier was er een eerste keer.

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

3

Welkom op het forum. Ik heb het helemaal eens met de oudste.. showen die taarten van je!!! We bijten inderdaad niet!

4

Welkom op het leukste forum van Nederland!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Welkom.....en nu ook niet langer kijken naar taarten van anderen, maar posten die foto's van je creaties! We (ik in ieder geval wel tenminste) zijn hier namelijk altijd stiknieuwsgierig naar andermans, of in dit geval eigenlijk andervrouws, taarten.

wat betreft die meekijkende kids.......probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen.
Zo blijven ze altijd helemaal happy met mijn taarten. Tsja......als ze niet weten wat een heleboel andere mama's allemaal kunnen wordt voor mij ook de lat niet zo hoog gelegd. :lol:

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

6

Welkom op dit super leuke forum!!!
Ik wens je hier veel plezier!! :)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

7

Heey,
ken ik jou ook niet van een ander forum (waar ik al een tijdje geleden mee gestopt ben trouwens hoor). Jij was toch ook zo handig met stoffen enzo? Of ben ik nou helemaal in de war?
Ik heb Ber mv 4 hier ook al een keer gesignaleerd!

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

8

Welkom!!
Zat je toevallig in de baby spulletjes?
Ik zat vroeger (5 jaar geleden) wel eens op het baby forum en volgens mij ken ik jouw ook daarvan,

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

9

Hey jou ken ik van D&V :D Welkom hier ;)

There`s a skinny woman inside me, crying to get out. I usually shut her up with cookies.

10

en ik ken je ook van D&V! It's a small -online- world afterall  ;)

Welkom op het gezelligste, inspirerendste en verslavendse forum van NL.

12

Welkom! ik zit sinds een paar weken op t forum en zal mezelf zo ook eens uit de anonimiteit halen  :o

Want niemand kan idd door de computer heen bijten, al zouden we dat vast allemaal graag in 1 van je taarten willen proberen!

@TiTaTaart annette: ik zal de tip onthouden  ;)

Er is altijd wel een reden voor taart!