101

Re: orchideeen met stipjes [workshopvoorbeeld]

Hoi Natasja! Gezellig!! Ik kom net weer terug van Zoetermeer, dus dan is Rotterdam ook te doen toch? :Y Een zondag is dan wel fijn, dan heb ik niet zoveel file... ;) mail me maar even als je meer info wilt hebben!

102

De orchideeën zijn prachtig!! Je taartjes trouwens ook hoor.
Mag ik vragen welke kleuren je hebt gebruikt bij de groene orchidee? welke kleur groen, donkergeel en fuchsia?

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

103

Hey Eline,

Zie steeds berichtjes voorbij komen dat je hier en daar workshops geeft, maarre.... heb je iets gepland al in de buurt van Eindhoven (of een uur rijden daar omheen)?

Ik wil een workshop van jou!!!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

104

ze zijn echt tof!!!
hoe maak j e de stippen aan de zijkant? het lijkt net of je de parel mal hebt gebruikt......
ik ben onder de indruk hoor!!! :Y

105

op de site van ellen staat een mal voor de levensechte en voor de small versie van de orchidee. Ik neem aan dat jij de levensechte hebt gemaakt. ....

Nu heb ik toevallig gisteren een proeverij gehad waarbij de klant zo een orchidee op de taart wenst. Kun je me vertellen hoe groot de levensechte is ( als je die hebt gemaakt)

Ik dank je weer voor je recatie

106

Taartenprinses schreef:

Mag ik vragen welke kleuren je hebt gebruikt bij de groene orchidee? welke kleur groen, donkergeel en fuchsia?

Ja hoor, dat mag!
Dust egg yellow Sugarflair
Dust plum Sugarflair
Dust tropical lime Edible Art
Dust spring green Rainbow Dust

En bedankt voor het compliment!  :Y

107 Laatst bewerkt door Eline25 (03-11-2011 23:10)

Miss Pebble schreef:

Hey Eline,

Zie steeds berichtjes voorbij komen dat je hier en daar workshops geeft, maarre.... heb je iets gepland al in de buurt van Eindhoven (of een uur rijden daar omheen)?

Ik wil een workshop van jou!!!!

Ik voel me helemaal vereerd hoor!  :Y Lijkt me gezellig! Alleen weet ik eerlijk gezegd zo uit mijn hoofd even niet of er al iets loopt in Eindhoven, en met mijn topografische talent weet ik al helemaal niet wat er allemaal een uur rijden vanaf Eindhoven ligt, whahaha! Zal ik je op de mailinglijst zetten? Dan hou ik je op de hoogte als er gastworkshops geboekt zijn! Moet je me even je mailadres pben...  :Y

@Koekje: dank je voor het compliment! En die stipjes, die zijn in het echt heeeeeeel klein (want het taartjes is ook heeeeel klein) dus dat kan je niet met een parelmal maken. Ik heb ze gespoten met royal icing, met spuitmondje nummer 1 (maatje speldeknop) *waar is toch mn leesbril*  :lol:

@ Esterke: ik heb de life size versie, als de bloem af is, is hij ongeveer 8 cm in doorsnee. Hoop dat je er wat aan hebt!

108

Mooimooimooi!

Totaal of topic:
(Morgen ga ik een locatie bekijken, ein-de-lijk!)

Hoi Eline,

Ik vind het echt prachtig wat je hebt gemaakt!
Zou ik misschien ook op je mailinglijst mogen? Ik woon namelijk op een redelijke afstand van Eindhoven.

Luisteren kan zoveel zeggen!

110

Hai eline, kunnen we niet wat afspreken voor een workshop bloemen en fotografie in 1?? Welke daglichtlamp gebruik jij, ik zie door de bomen het bos niet meer

Groetjes,
Vivian

Geniet van elke dag!!!!

111 Laatst bewerkt door Eline25 (05-11-2011 23:20)

Bakstarter schreef:

Mooimooimooi!

Totaal of topic:
(Morgen ga ik een locatie bekijken, ein-de-lijk!)

O, wat leuk!! En? Was het wat? Groetjes!

@ Chantal: tuurlijk mag dat! Wil je me dan je emailadres mailen?

112

FiFi78 schreef:

Hai eline, kunnen we niet wat afspreken voor een workshop bloemen en fotografie in 1?? Welke daglichtlamp gebruik jij, ik zie door de bomen het bos niet meer

Groetjes,
Vivian

Hoi Vivian! Ja hoor, dat kan! Mail me maar eventjes...  :Y Gezellig!

113

FiFi78 schreef:

Groetjes,
Vivian

114

Eline25 schreef:
FiFi78 schreef:

Groetjes,
Vivian

:thumb:
Zodra ik wat meer tijd heb ga ik je mailen. Welke daglichtlamp gebruik je? Wil eerst zo,n fotostudio betellen vd xenos maar zo,n daglichtlamp denk ik meer aan te hebben, heb je misschien tips?

Geniet van elke dag!!!!

115

Hoi Eline!

Wat een prachtige orchideen!! Zou je mij ook op de mailingslijst willen zetten??
Als je een keer in de buurt komt wil ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een workshop bij je volgen!!

Gr marloes

116 Laatst bewerkt door koekje (06-11-2011 18:07)

@Koekje: dank je voor het compliment! En die stipjes, die zijn in het echt heeeeeeel klein (want het taartjes is ook heeeeel klein) dus dat kan je niet met een parelmal maken. Ik heb ze gespoten met royal icing, met spuitmondje nummer 1 (maatje speldeknop) *waar is toch mn leesbril*  :lol

maar hoe krijg je ze dan zo mooi glimmend?? als je ze dust dan deuk je ze toch een beetje in?

117

@ Vivian: ik heb deze: http://www.lighttent.eu/lightbox-hoog-s … p-77.html, met een losse 85 watt lamp erbij. Ik zou de fotostudio niet doen, eigenlijk sowieso geen lichttent, fototent, of hoe ze ook genoemd worden. Vaak zijn ze te klein, en bovendien ben je dan erg beperkt in je achtergronden. Goed licht, daar heb je veel meer aan! En dan vooral daglicht, want kunstlicht is te geel. Een daglichtlamp met softbox (veredelde witte doek voor de lamp) geeft zachtere contouren dan een 'kale' daglichtlamp. Hoop dat je er wat aan hebt!

@ marloes: tuurlijk mag dat! wil je me dan even je emailadres mailen?

@ koekje: ik heb ze geverfd met pareldust met een beetje alcohol, nadat de icing was uitgehard...

118

Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord weer eline! Top!

Geniet van elke dag!!!!

119

Eline25 schreef:

@ Vivian: ik heb deze: http://www.lighttent.eu/lightbox-hoog-s … p-77.html, met een losse 85 watt lamp erbij. Ik zou de fotostudio niet doen, eigenlijk sowieso geen lichttent, fototent, of hoe ze ook genoemd worden. Vaak zijn ze te klein, en bovendien ben je dan erg beperkt in je achtergronden. Goed licht, daar heb je veel meer aan! En dan vooral daglicht, want kunstlicht is te geel. Een daglichtlamp met softbox (veredelde witte doek voor de lamp) geeft zachtere contouren dan een 'kale' daglichtlamp. Hoop dat je er wat aan hebt!

@ marloes: tuurlijk mag dat! wil je me dan even je emailadres mailen?

@ koekje: ik heb ze geverfd met pareldust met een beetje alcohol,
nadat de icing was uitgehard...

Link doet t niet :(

Geniet van elke dag!!!!

120

Toppie!

121

Eline25 schreef:
Taartenprinses schreef:

Ja hoor, dat mag!
Dust egg yellow Sugarflair
Dust plum Sugarflair
Dust tropical lime Edible Art
Dust spring green Rainbow Dust

En bedankt voor het compliment!  :Y

Bedankt!

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

122

FiFi78 schreef:

O, wat gek, bij mij ook niet! Terwijl ik weer dezelfde link krijg als ik ernaar toe surf...  :think: www.lighttent.eu, dan naar lightboxen en dan de eerste!

Eline25 schreef:
FiFi78 schreef:

O, wat gek, bij mij ook niet! Terwijl ik weer dezelfde link krijg als ik ernaar toe surf...  :think: www.lighttent.eu, dan naar lightboxen en dan de eerste!

Sorry dat ik me er mee bemoei, maar er staat een komma achter de link. Gewoon even op de link klikken en de komma weg halen dus. :)

124

Wat mooi.
Heb de workshop 14 april. Kan niet wachten.

125

Vind het echt zo gaaf wat je maakt!! Heb je 'mijnalbum' bekeken en WOW zeg!!

Mag ik op de mailinglist? Woon in Nuenen (dat is naast Eindhoven).

Kan niet wachten tot een workshop :-)

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina