1

Onderwerp: op kraamvisie en wat neem je mee ....

mijn eerste  geboortetaar :-) kon eindelijk mijn babymall uit proberen  :D  trouwens ook voor het eerste een bloemvorm bekleed! jeetje dat viel niet mee hoor haha maar tis gelukt en ben best trots. het lijkt alleen of die aan de voorkant bobbelig is maar dat is dus niet zo hoor....ik vind m alleen wat kaal  :/  of ligt dan aan mij..ojah waarom er geen datum op staat...ik heb nog geen cijfer uitstekers  :lol:  ik heb alles wat je je kan bedenken , maar behalve dat  :o best erg haha ..afijn feedback natuurlijk welkom!!

http://i44.tinypic.com/i5ajxg.jpg

en dankjewel voor het kijken natuurlijk  :)

groetjes angelique

2

Re: op kraamvisie en wat neem je mee ....

Hoi angelique.

Een erg leuke en trakke taart. De ontvanger zal er vast blij mee zijn geweest. Ik vindt het broekje erg schattig gemaakt....
:thumb:
ps. cijfers kan je ook gewoon van een "sliert "maken hoor....kan best leuk worden!

dankjewel  :)  ik had er eerst een ander kleur broekje onder wat ik blauw had geverfd maar paste totaal niet bij de rest blauw was te donker  :/  maargoed kreeg die er niet meer af natuurlijk  :grr:  dus heb er gewoon een ander kleurtje bovenop gedaan! dat verklaard iedergeval zijn te dikke baby kont  :lol:  maar van die sliertjes is een goed idee zeg! dankjewel :)  maar maak dat dan niet uit dat het niet dezelfde styl is als de letters??

groetjes an

dankjewel  :)  ik had er eerst een ander kleur broekje onder wat ik blauw had geverfd maar paste totaal niet bij de rest blauw was te donker  :/  maargoed kreeg die er niet meer af natuurlijk  :grr:  dus heb er gewoon een ander kleurtje bovenop gedaan! dat verklaard iedergeval zijn te dikke baby kont  :lol:  maar van die sliertjes is een goed idee zeg! dankjewel :)  maar maak dat dan niet uit dat het niet dezelfde styl is als de letters??

groetjes an

5

Hij is lief  :Y

Ik vind het een mooi taartje, strak bekleed en een mooie kleur blauw  :thumb:

7

hij is heel mooi....Die dikke pamperkont valt reuze mee....Echte baby hebben ook wel van die dikke pamperkont in real live...

Prachtige kleur blauw!!!

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Ik vind hem niet kaal. Hij is erg mooi geworden. Leuk die babymal. Wat fijn om weer een excuus te hebben voor een taartje he?! ;)

9

mooi!

dankjewel allemaal  :D vrienden waren er super blij mee en vonden het zonde om m aan te snijden haha...en inderdaad leuk om weer een excuus te hebben voor een taart te maken  :lol: 

groetjesss

11

Nee joh, dat is gewoon een mooie ouderwetse katoenen luier die zijn weer hartstikke hip! Hij is lief, maar ben het met je eens dat het iets kaal is. Anders misschien iets aan de basis, teddybeertje tegen de taart aan zetten of zo?

uhm jah had ik ook kunnen doen , maar vond dat weer zo drukjes  :/  en hijs al weg  :lol:  was geen opdracht dus is dan ook weer niet zo heel erg natuurlijk  ;)

groetjesss

hoe heb je dat mannetje gemaakt? of heb je die gekocht?

'' Make cakes, no war'' ♥

14

Wat voor kleur heb je gebruikt voor de baby??

Erg mooi gemaakt hoor!!

taartenbakstertje schreef:

hoe heb je dat mannetje gemaakt? of heb je die gekocht?

haiii daar heb ik een malletje voor gebruikt volgens mij is die van First Impressions  :D mannetje is trouwens van marsepijn  :)

Joanna1981 schreef:

Wat voor kleur heb je gebruikt voor de baby??

Erg mooi gemaakt hoor!!

kleur die ik heb gebruik is van Americolor en dan de kleur copper (fleshtone)  :) 

en dankjewel  :)

17

Wat lieffffff http://www.forumsmilies.nl/Liefde/malelovies.gif

Groetjes!

oo en zijn haartjes heb ik geverfd  ;)

19

Leuke baby taart!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

20

schattig

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

dankjewel allemaal  :D  er staan hier zo veel geweldige mooie taarten zit soms mijn ogen uit te kijken !! ook een hele leuke site dit  :D  heb hier veel ideetjes vandaan ...