Re: persoonlijk vind ik het mijn mooiste taart tot nu toe
Prachtig kwebbeltje
, echt complimenten voor deze taart...
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » persoonlijk vind ik het mijn mooiste taart tot nu toe
Prachtig kwebbeltje
, echt complimenten voor deze taart...
Echt geweldig prachtig mooi
Je hebt jezelf weer overtroffen.
Petje af 
Wow hij is echt heel erg gaaf en retestrak en super gecombineerd etc etc etc kan nog wel even doorgaan:thumb:
en ik vind hem één van je mooiste
want ik ben de roze nog steeds niet vergeten en die vond ik persoonlijk ook heer erg mooi, was geen stapel maar gewoon ZO MOOI............................

wauw!!! echt top!
en wat ik zo leuk vind, is dat het echt een kwebbeltaart is, je herkent gelijk wie em gemaakt heeft.
meid wat ben jij goed!!!
Geen woorden voor...........zo mooi!!! 
wat een prachtige taart en mooi gestapeld. Ik had je strik laatst al voorbij zien komen en hij past er perfect bij.
Jij bent een echt een supertalent he.
Toen ik de taart in mjam zag staan, dacht ik nog, das een soort van kwebbeltje-taart.
Wha en nu lees ik dat jij hem ontworpen heb.
Iig.. hij is weer enorm mooi !
Ik de mjam vond ik hem al super maar ik vind hem nu nog mooier. Ik augustus zijn wij 5 jaar getrouwd. Ik weet al hoe ik ons taart wil hebben. Heb nu nog even de tijd om te oefenen
Welke mold heb je trouwens gebruikt voor op de bovenste taart in de inhammen. Ik vind hem erg leuk uit zien.
Of het de mooiste is weet ik niet.... jij maakt zoveel moois, dat kan ik allemaal niet onthouden hoor
Maar MOOI vind ik 'm in ieder geval wel. Wat zeg ik??? PRACHTIG!!!!
Een plaatje
, en helemaal Brenda 
Prachtig Kwebbel! Ik hou van kleur, maar deze versie zonder kleur vind ik toch wel heel chique
wauw
....geen woorden voor..ik snap niet hoe je zoiets kan maken..
dat kan ik nooit. wat gaaf zeg!
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!

Eecht prachtig zeg! wow..... Wat een kunstwerk!
Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(ben verder sprakeloos.......
)
Ik vind de taart echt prachtig! Super gemaakt, prachtig gebruik van stencils, zoveel details en iedereen herkent jouw stijl erin.
Alleen (en ik durf het bijna niet te zeggen na zoveel lyrische reacties) vind ik m.n. zo'n donkere onderlaag er niet zo lekker uitzien
.
Hélemaal super super mooi!!!
We vinden al je taarten prachtig, maar deze slaat inderdaad alles!
Wat mooi 
Ik vind de taart echt prachtig! Super gemaakt, prachtig gebruik van stencils, zoveel details en iedereen herkent jouw stijl erin.
Alleen (en ik durf het bijna niet te zeggen na zoveel lyrische reacties) vind ik m.n. zo'n donkere onderlaag er niet zo lekker uitzien
.
zo veel mensen en zo veel meningen
geeft niets hoor. ik zelf eigenlijk ook niet
daarom doe ik meestal gewoon een witte ondergrond bij mijn taarten of een licht roze. maar ja, voor een foto op een dummie maakt het niet uit en als mensen iets willen dan doen we het toch zo? ik werk heel vaak met zwart, maar dat is eigenlijk als je goed kijkt bijna alleen maar decoratie...
Het is een pronkstuk !!! Ben stomverbaasd hoe mooi deze taart er wel uitziet. En die details, zo verfijnd.
Superknap gedaan !
Zie ik nu pas deze topic, heb ik die nu toch bijna gemist, maar hij is fantastisch, echt super. 
Waaaaaanzinnig!!!!!!!!!!!
Prachtig !!
Ik dacht dat jij het nog een beetje rustig aan moest doen
en dan maak je gewoon dit?! Ben sprakeloos Brenda, wat een kunstwerk...
Ik ben sprakeloos... alhoewel toch niet
. Dit is verreweg de mooiste taart die ik ooit heb gezien 
Mag ik vragen hoe lang je hier mee bezig bent geweest???
Dit is gewoon kunst! zonde om van te eten! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » persoonlijk vind ik het mijn mooiste taart tot nu toe