Onderwerp: halloween cupcakes voor de chippendales
nou deze cupcakes hebben een paar levens van me geeist hoor
van oorsprong zouden het red velvet cupcakes worden. Omdat ik die nog nooit had gemaakt had ik voor de zekerheid paar maanden terug al een proef batch gemaakt die goedgekeurd werd door mn vriend
red velvets met hemelse modder dat leek een vriendin van me geweldig om kado te geven aan haar idolen namelijk de chippendales
had een voorbeeldje van fondant gemaakt om te kijken hoe ze het vond (ze zou ze met halloween in breda aan ze geven)
nou zondag de hemelse modder gemaakt die gelijk goed lukte.. toen kwamen de cc's.. de ene batch na de andere mislukte heb er zelfs een topic over geopend want ze kookte uit de vorm
maandag terwijl die vriendin wachte nog 2 batches gemaakt (totaal 4) maar nee het werkte niet
stelde toen een alternatief voor gewone cc's met hemelse modder maar dan met de sinassmaakstof die ik bij de toko had gekocht, dat werd goedgevonden bleek het gelijk ook een kleurstof te zijn (knal oranje) dat kwam goed uit
heb er 1 geproefd ze waren lekker
(sorry voor crappy foto's geen tijd voor mooie foto's)
heb te horen gekregen dat de hele doos door de heren in beslag is genomen omdat ze ze zo lekker vonden, ik heb nog geen foto's gehad maar als ze komen plaats ik ze uiteraard hier 
https://www.facebook.com/PennysHobby