1 Laatst bewerkt door Roy Michels (03-11-2011 11:41)

Onderwerp: Mijn eerste 3d taart (cars)

Zo te zien aan de forum berichten ben ik 1 van de weinige mannen hier :P

Sinds kort heb ik mijn nieuwe hobby gevonden, taarten maken...
Na wat zoek en speurwerk heb ik deze cars taart gemaakt.
Zie je hier een stukje van jou taart in, dan bedankt voor de uitleg en voorbeelden. ;)

taart
Deze taart heb ik gevuld met slagroom en chocolade

taartkeuze.nl

2

Re: Mijn eerste 3d taart (cars)

Ik zie geen foto.

3 Laatst bewerkt door Roy Michels (03-11-2011 12:16)

Re: Mijn eerste 3d taart (cars)

gaat wat fout met het toevoegen van de foto...

taartkeuze.nl

4

Re: Mijn eerste 3d taart (cars)

moet je even de sticky lezen, daar staat precies in hoe het moet.

5

Re: Mijn eerste 3d taart (cars)

Lenney schreef:

moet je even de sticky lezen, daar staat precies in hoe het moet.

Bedankt het is gelukt

taartkeuze.nl

6

Re: Mijn eerste 3d taart (cars)

Ja, er zijn weinig mannen hier, terwijl de meeste banketbakkers toch mannen zijn! (Ben er zelfs met een getrouwd, maar die kijkt nooit hier op het forum, zit altijd op het motorforum)

Ik vind je bliksem super! Heb je die voor je eigen kind gemaakt? De vulling klinkt ook erg lekker trouwens. Voor helemaal een mooi resultaat zou ik de volgende keer een mooi onderbord er onder doen. Dat maakt het helemaal af!

Gr. Marjon

Groetjes van Marjon

7

Re: Mijn eerste 3d taart (cars)

jurgen schreef:

Ja, er zijn weinig mannen hier, terwijl de meeste banketbakkers toch mannen zijn! (Ben er zelfs met een getrouwd, maar die kijkt nooit hier op het forum, zit altijd op het motorforum)

Ik vind je bliksem super! Heb je die voor je eigen kind gemaakt? De vulling klinkt ook erg lekker trouwens. Voor helemaal een mooi resultaat zou ik de volgende keer een mooi onderbord er onder doen. Dat maakt het helemaal af!

Gr. Marjon

Bedankt! ik had deze taart gemaakt voor mijn neefje.
Hij was er helemaal ondersteboven van :)

taartkeuze.nl

8

Re: Mijn eerste 3d taart (cars)

jurgen schreef:

Ja, er zijn weinig mannen hier, terwijl de meeste banketbakkers toch mannen zijn! (Ben er zelfs met een getrouwd, maar die kijkt nooit hier op het forum, zit altijd op het motorforum)

Ik vind je bliksem super! Heb je die voor je eigen kind gemaakt? De vulling klinkt ook erg lekker trouwens. Voor helemaal een mooi resultaat zou ik de volgende keer een mooi onderbord er onder doen. Dat maakt het helemaal af!

Gr. Marjon


Meld zich en zwaait ff naar een mede MF-er :P