1

Onderwerp: pfff...ff inspiratieloos

De vraag van een collega om naar aanleiding van ons teamuitje skieen vorig jaar voor het aankomende teamoverleg een taart te maken met als thema:
Jaegerbomb en nacho's

Ahhhhh wat moet ik daar nu toch weer van maken.......
Iemand enig idee ????

gr seija

back in the world of baking !!

2

Re: pfff...ff inspiratieloos

En Jaegerbomb is een computerspelletje en nacho's de chippies?

Zulke taarten doe ik gewoon niet meer. 't Is voor mij een hobby en ik wil alleen leuke taarten maken.

Ik snap dat je inspiratieloos bent en kan je niet verder helpen, sorry.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

3

nee jaegerbomb is een borrel !! :lol:

4

Mmmm...fff denken. Drank en chipjes, is het dan niet leuk om een gedekte-tafel-taart te maken. Je kunt voor het (tafel)laken dan eventueel de kleuren van red bull gebruiken en dan in het midden het logo van red bull of jagermeister en daarop dan bordjes en schaaltjes met nacho's. En dan eventueel nog kleine rood/gele glaasjes maar dat lijkt me best moeilijk. Succes en laat even weten wat het geworden is, ik ben wel benieuwd!

Groetjes, Marleen!
Neem ook eens een kijkje op mijn blog voor veel zoete (on)zin: www.zoetezinnen.nl

5

tja maar ik ben me zo aan het bedenken hoe ik die nacho's maak ???

6 Laatst bewerkt door Zoetezinnen (03-11-2011 12:25)

Zijn idd wel moeilijk...
Ehm...kleine gele driehoekjes (of geel en iets donkerdergeel mengen, niet te lang zodat je een soort marmereffect hebt), en dan hier en daar wat omrullen (ligt eraan hoe groot je ze foet, om een pen of sateprikker) en dan wat opruwen met sateprikker ofzo... moeilijk hoor.

Edit: als je op google afbeeldingen zoekt met als zoekwoord 'nacho cake' dan krijg je misschien wat ideetjes.
(moet er wel om lachen, van onder andere alles wat ik tot nu toe gegoogled heb is wel eens een taart gemaakt).

Groetjes, Marleen!
Neem ook eens een kijkje op mijn blog voor veel zoete (on)zin: www.zoetezinnen.nl