1

Onderwerp: een taartje gemaakt door Mamakaat, Eline25 en kwebbeltje

in de middag hadden we de geweldige leuke orchidee workshop waarvan ik morgen nog een mooie daglichtfoto wil maken want men, ik heb nog nooit zo mooie gemaakt!!!! maar ik wil jullie wel alvast ons gezamelijk projectje laten zien van wat wij in de ochtend gefreubeld hebben. er zaten weer voor iedereen nieuwe en andere dingen dan gebruikelijk in verwerkt. ik heb super genoten, het was een waanzinnig gezellige dag! dames Bedankt!!!!

http://94.100.126.74/1432750001-1432800000/1432776001-1432776100/1432776020_6_OhPo.jpeg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: een taartje gemaakt door Mamakaat, Eline25 en kwebbeltje

mooie kleur zeg!  bedoel ik trouwens niet als in wat ziet die taart eruit :lol:  maar die kleur spat je echt tegemoet mooi gedaan  :thumb:

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

Haha, net klaar met eten dus dacht : ik ga eens even kijken wat ze vandaag gemaakt hebben! Jullie waren zo aan het af tellen  ;) !!

Prachtige taart, hele aparte vorm en mooie kleur!!
Daar kan een orchideetje heerlijk op liggen  :Y  :Y !

Morgen maar weer eens kijken naar de orchidee  :D .

4

super!

5

Mooi ontwerp,mooie kleur,mooi gemaakt!!!Super

6

Hij is prachtig, in het echt was hij echttttt top!

groeten, Bianca
TAART in huis

7

marijetje schreef:

mooie kleur zeg!  bedoel ik trouwens niet als in wat ziet die taart eruit :lol:  maar die kleur spat je echt tegemoet mooi gedaan  :thumb:

whahahhaaaa, jaaaaa jaaaa whahahah
alle credits voor de kleur voor mamakaat ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8 Laatst bewerkt door Knofje (01-11-2011 20:21)

Karen had vorige week bij onze workshop al verteld dat ze vandaag weer deze kant op zou komen en dat ze er zo'n zin in had om met jullie af te spreken.

Ik ben heel benieuwd naar de orchidee.

9

HIhihi, jaaa het was een topdag!! Mijn allereerste bloem op draad is een feit....EN mijn allereerste Mold juweel ook. Het viel me reuze mee! Ik was toch niet zo erg uit mijn comfortzone....EN ik mocht verven he ;) Dat is WEL helemaal mijn ding ;) Daarnaast het vele gebabbel, hij was net op tijd af....Ik heb zo'n superleuke dag gehad!! Mijn bloem ziet er hetzelfde uit als die van bren, alleen dan nog niet af  :lol: Dus die zal ik nog eens posten als ik klaar ben :) Ik vond het bloemen maken ook zo ontzettend leuk. Ik surf NU naar de webshop voor alle spulletjes!

Oja! ...
De kleur is Smaragd van VeeBee !!(Verkrijgbaar bij Ellen's Creative Cakes)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

10

Het was top dames!  :thumb:  :thumb: Ik heb er ontzettend van genoten!! Het was super gezellig! Tenx ladies!  :Y

11

Prachtige taart, maar eigenlijk kan dat ook bijna niet anders met zo veel creatieve breinen bij elkaar. Helemaal te gek, dames :thumb:

12

Super apart weer en met zo'n titel ga je wel heel snel kijken  :Y
Ik ben nog niet zo lang bezig met taarten maken maar de inspiratie spat je tegenmoet hier.......leuk!!!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

13

wow alweer een kunstwerk. Hij kan zo in de etalage van een juwelier. welke kleur groen hebben jullie gebruikt?

Groetjes Gülendem

14 Laatst bewerkt door mamakaat (02-11-2011 14:48)

Gülendem schreef:

wow alweer een kunstwerk. Hij kan zo in de etalage van een juwelier. welke kleur groen hebben jullie gebruikt?

Smaragd van VeeBee (ellen's creative cakes)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

15

Wauw, wat een bijzondere taart. Echt supersupermooi!!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

16

mamakaat schreef:
Gülendem schreef:

Smaragd van VeeBee (ellen's creative cakes)

Dankjewel. De taart deed me trouwens ook gelijk aan een smaragd denken.  :thumb:

Groetjes Gülendem

Mooi!!!