1

Onderwerp: wie kan me helpen?

ik heb een kapsel in de vriezer zitten die ik vrijdagavond nodig heb.
Ga rond 19.30 beginnen. hoelaat moet ik hem dan uit de vriezer halen en dan gewoon in de (pedaalemmer) zak op het aanracht laten ontdooien? met de zak eromheen laten tegen uitdrogen?
na hoelang is de taart ontdooit?
alvast bedankt

2

Re: wie kan me helpen?

ik zou hem er gewoon smorgens uit halen. als hij een paar uurtjes ontdooit op het aanrecht staat kan dat ook niet echt kwaad denk ik

Smart critiques, Stupid creates

3

als je hem niet meteen gaat opeten kan je hem ook in bevroren staat verwerken
ikzelf vind het mooier en makkelijker snijden als het nog bevroren is.

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

4

Als ik een ingevroren biscuit wil gaan gebruiken, haal ik 'em meestal 2 uurtjes vantevoren uit de vriezer. Gewoon op het aanrecht laten ontdooien in de pedaalemmerzak (de zak wel even open maken).
Succes!

5

Een biscuit heeft (bij mij) geen uren nodig om te ontdooien, dus ik zou hem er hooguit een uur van tevoren uithalen.
Ik las net in een ander topic dat als je de zak eromheen laat (dicht) de taart minder uitdroogt dan wanneer je de zak open maakt!

6

na een uurtje is ie bij mij nog hard bevroren, kan krijg ik er geen taartzaag doorheen. dus meestal een uurtje of 3 van tevoren haal ik hem eruit. beetje bevroren is niet erg, als het zaagje er maar doorheen gaat.

7

bedankt! ga het om 19.30 gebruiken  dus denk dat ik hem om 16.30 eruit haal en met de zak dicht laat ontdooien. bedankt