1

Onderwerp: Herfstig bruidstaartje en Halloweenstapel

Jammer genoeg niet de mooiste foto's maar heb ruzie met mn fotocamera dus 's avonds even snel foto's gemaakt met mijn telefoon onderste laag is red velvet met vanillecreme middelste en bovenste laag is vanillebiscuit gevuld met chocoladecreme en caramelcreme
http://iloapp.sprinklez.nl/data/_gallery//public/10/1318755715_resized.jpg?width=405&height=540
http://iloapp.sprinklez.nl/data/_gallery//public/10/1318755716_resized.jpg?width=405&height=540

Dit halloweentaartje is helemaal van red velvet gevuld met rode vanillecreme en de onderste laag ook pure chococrisps ingedaan en de middelste ook met aardbeienjam. De bovenste 2 lagen die rood zijn had ik nog extra gedust met 2 kleuren rood en zagen er een beetje fluweelachtig uit maar dat zie je niet goed op de foto ze lijken zelfs minder strak op de foto daardoor volgens mij :(
http://iloapp.sprinklez.nl/data/_gallery//public/10/1320245606_resized.jpg?width=720&height=540
hoop dat jullie het wat vinden en feedback is zeer maar dan ook zeeeer welkom :)

walking on buttercreamclouds .....

2

Re: Herfstig bruidstaartje en Halloweenstapel

ik vind ze allebei prachtig  :thumb:

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

Heel mooi

4

ze zijn super! Hoe heb je het bloed gedaan op de onderste taart?

5

leuk gedaan!

6

Faila schreef:

ze zijn super! Hoe heb je het bloed gedaan op de onderste taart?

Het bloed is een mengseltje van fondantglazuur en glucose met een beetje rode kleurstof ;)

7

Ik vind je halloween taart echt heel orgineel, nog niet eerder zoiets gezien..
Vind dat bloed ook heel leuk gedaan, lijkt net echt..

echt super.. :thumb:

8

sammie2121 schreef:

Heel erg bedankt tijdens het maken was ik eigenlijk bang dat het niks zou worden omdat ik me namelijk in de datum had vergist dus het was echt last minute maar gelukkig kon ik  er nog wel wat van maken en ben blij dat jullie em toch leuk vinden  :)

9

Sprinklez schreef:
sammie2121 schreef:

Heel erg bedankt tijdens het maken was ik eigenlijk bang dat het niks zou worden omdat ik me namelijk in de datum had vergist dus het was echt last minute maar gelukkig kon ik  er nog wel wat van maken en ben blij dat jullie em toch leuk vinden  :)

Iik heb altijd als ik met de taart bezig ben: 'van ow dit word helemaal niks'  en uiteindelijk bijna altijd als ik klaar ben dan ben ik toch tevreden.. Maar je kan zeker tevreden zijn vind ze echt mooi..

10

allebei mooie en originele taarten!

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

11

Heel mooi, ik ga binnenkort een griezeltaart maken, mag ik jouw bloed-idee even stelen??  ;)  :P helemaal gaaf!

Zoete groetjes, Ania
www.TaartjesBakker.nl

12

mooi zeg! welke kleur heb je gebruikt voor die felroze roos? Ik vind dat zo'n mooie kleur maar kan dat zelf nooit zo krijgen.

Such a beautiful cake, its a crime to eat it:)

13

@ Ania  ja hoor van mij wel  :o voel me best een beetje vereerd zelfs

@ CSIJessy bedoel je die roos op de eerste foto die is namelijk rood ik heb de superred van spectrum gebruikt en daarna met verschillende kleuren rood en aubergine gedust dus hij is eigenlijk niet roze ik denk dat het een beetje lijkt door het licht maar ik denk dat ik wel weet welke kleur roze je bedoelt en daar zou ik de deeppink of neon pink van spectrum voor gebruiken die pakken mooi fel uit en voor roze zijn er als het goed is ook mooie donkerroze kleuren om mee te dusten om het roze wat feller te laten lijken hoop dat ik je toch heb kunnen helpen
:)

14

Mooie kleuren!!
En ik houd wel van die stijl van het onderste taartje, ik kan me dat fluweel wel voorstellen, gaaf!

Groetjes!