Onderwerp: tennisbaantaartje en kolonisten catan taartje

tennistaartje voor tijdens competitie

kolonisten van catan taart voor mijn broers verjaardag
thx voor kijken 
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » tennisbaantaartje en kolonisten catan taartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

tennistaartje voor tijdens competitie

kolonisten van catan taart voor mijn broers verjaardag
thx voor kijken 
Leuk!
Ik ben fan van beide 
wat heb je dat water leuk gedaan bij die catan taart (en de andere tegels ook...) en hoe heb je die tennisbaan gemaakt??
Iig allebei erg leuk!
Leuk! Vooral die colonisten van Catan taart.
Wat een leuk gemaakte taarten!
Wat creatief!! Erg leuk.. 
leuk illusie
krijg je het alweer wat rustiger zodat je ons niet verwudloost 
Ziet er leuk uit!
wat heb je dat water leuk gedaan bij die catan taart (en de andere tegels ook...) en hoe heb je die tennisbaan gemaakt??
Iig allebei erg leuk!
Ik heb een soort oranje met rode kleurstof gemixt en beetje bruin tot ik gravelkleur achtig had. Toen een plak rollen en snijden en op taart en trends heb ik een matje gekocht met gravel-patroon..was een goedkope vqn 2,50 ofzo...en formaat a4
Gen idee wat voor merk...en lijnen met sugargun.
Dat was t wel....geloof ik..
Net is kegeltje zwart fondant en cocktailprikker erin om hem te laten staan...eerst netje een week laten drogen...
Thx voor compliment 
leuk illusie
krijg je het alweer wat rustiger zodat je ons niet verwudloost
Heb net n wudje gedaan..hihihi, komt goed...
Mooi zeg!
Mooi zeg!
Jouw taartje op fotootje is ook gaaf zeg..heb je die ook als grote foto????
Karen-Dodenbier schreef:Mooi zeg!
Jouw taartje op fotootje is ook gaaf zeg..heb je die ook als grote foto????
Ja,http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=137682
die staat ook in de nieuw 2012 taart agenda!
Oh dan pak k mijn agenda even hahaha. Thx!!!
Heel leuk, vooral die kolonistentaart. Ik heb daar zelf ook wel eens aan gedacht maar was er nog niet over uit hoe ik dat zou moeten doen....nou, zo dus
Dot schreef:wat heb je dat water leuk gedaan bij die catan taart (en de andere tegels ook...) en hoe heb je die tennisbaan gemaakt??
Iig allebei erg leuk!
Ik heb een soort oranje met rode kleurstof gemixt en beetje bruin tot ik gravelkleur achtig had. Toen een plak rollen en snijden en op taart en trends heb ik een matje gekocht met gravel-patroon..was een goedkope vqn 2,50 ofzo...en formaat a4
Gen idee wat voor merk...en lijnen met sugargun.
Dat was t wel....geloof ik..
Net is kegeltje zwart fondant en cocktailprikker erin om hem te laten staan...eerst netje een week laten drogen...Thx voor compliment
wist dus heel niet dat ze daar ook al imprintmatjes voor hadden... ziet er goed uit!
Nee ik ook niet, kwam een bak met matjes tegen en daar zat ie tussen...weet ook niet meer bij wie op de beurs...sorry.... 
oh is ook helemaal niet erg hoor, heb hem toch niet nodig; maar het viel zo op!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » tennisbaantaartje en kolonisten catan taartje