1

Onderwerp: uggs op de taart

hai allemaal,

De vraag is een paar uggs op de taart als het kan. :s . Gelukkig heb ik een slag om de arm en mag t eventueel ook een make-up taart worden.

Willen jullie even meedenken ?

Ik dacht zelf aan boetseren/knip en plak werk, ik blijf alleen nadenken over de bontrand. Ik ben bang als je het zonder bontrand doet..het een gewone bruine laars lijkt. Hoe zouden jullie dit aanpakken? De bontrand van wit fondant maken dat je met een coctailprikker *lostrekt* voor een wollig effect of zouden jullie voor spuiten met ri gaan?

Tips zijn meer dan welkom :)

2

Re: uggs op de taart

Hoi,

Ik heb ergens een keer mallen gezien voor de UGGS... Ik ga is even kijken... Make-up taart staat bij mij ergens op de site www.fedors.nl

Als ik het gevonden heb van de UGGS laat ik het je weten

Fedor

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

3

Ik weet dat de mal van ximena is...

http://cakesbyximena.com/catalog/index.php

Maar verders heb ik nog niets...

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

4 Laatst bewerkt door sweet978 (02-11-2011 14:18)

goh fedor wat lief dat je zo veel moeite doet met het opzoeken.

Een make-up taart zie ik ook niet echt als een probleem..heb nog malletjes liggen van de Xenos.

De mallen voor de uggs kan ik zo snel even niet vinden op de site en de taart moet vrijdag avond gemaakt worden.. iets bestellen.. ( en zeker uggs.. hoe vaak zal je die nou op een taart moeten zetten) is dus niet echt haalbaar.

Wel top dat je zo druk bent met deze vraag.. erg aardig.

ps..die hoed van jou is wel erg stoer.. damn..

5

You're Welcome...

6

ik dacht dat er ooit iemand hier op het forum zoiets gemaakt heeft. Ik zal eens zoeken of ik dat kan vinden.

7 Laatst bewerkt door rianne1952 (02-11-2011 15:49)

rianne1952 schreef:

ik dacht dat er ooit iemand hier op het forum zoiets gemaakt heeft. Ik zal eens zoeken of ik dat kan vinden.

Uggs als zoekopdracht ingevuld en.....gevonden!!! Carol heeft een taart met hele lieve roze uggs erop

8 Laatst bewerkt door sweet978 (02-11-2011 15:24)

top ik heb ze ook gevonden.. bedankt :)

had inderdaad de zoekfunctie niet gebruikt.. had niet verwacht dat iemand al zo gek zou zijn geweest om die dingen te maken :)

nu nog kijken of ze me lukken :)

9

Succes  ermee, ben benieuwd naar het reultaat.