1

Onderwerp: ideeen gevraagt, mijn opa wordt 80

HELP!

mijn opa wordt op 4dec 80 en ik heb werkelijk geen idee wat te maken.

mijn opa's zijn dobberman is net overleden, maar ik heb te weinig ervaring om een dobbermantaart te maken...

Hij is een man met humor. is ondeugend (grijpt rustig mijn oma bij de kont) heeft 2 hartaanvallen, 6 hartinfarcten gehad en 2 kunstheupen. Zijn moto is "onkruid vergaat niet"

iemand een idee en het misschien voorbeeld foto's

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

2

Re: ideeen gevraagt, mijn opa wordt 80

Als je graag iets met een dobberman wilt doen, maar 3d of boetseren niets wordt kun je altijd nog een foto van zijn hond in een taart verwerken.

Printje kun je evt. bij mij afhalen.

Ik heb laatst een taart voor mijn oma van 89 gemaakt. Lastig, maar gelukkig vinden ze alles mooi, leuk en lekker!

3

Niet dat er ook maar iets van de dingen die je opnoemt in verwerkt is, maarre.... is de PME-taart van Taarterataaaaa niet een idee?
Daarvan dacht ik gelijk: 'Wat een ontzettend leuke mannentaart!'

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

@miss Pebble: bedoelde je deze? http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=172145
want die is idd ontzettend gaaf

@beukje76...das ook een idee! lukt het me niet om iets leuks te maken en verzinnen, kan ik idd gewoon een lekkere strakke taart maken met zo'n printje! dan mail ik je wel

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

5

Een taart met een stik? In een beetje mannelijke kleuren?

6

ik zat net wat te speuren op het forum voor ideeen, maar ik vind de TREE OF LIFE wel een erg mooi idee.

na zoveel medische problemen en tegenslagen in zijn leven en zelfs 2x en hartstilstand en gereanimeert worden en dan toch nog je 80ste verjaardag gezond vieren vond ik dit wel toepasselijk.

Hij heeft zelfs vorige maand nog eenl rondje lopen hardlopen met mn zoon van 6

Nu nog iets van een how-to vinden