1

Onderwerp: Even voorstellen!

Hoi allemaal.

Ik ben Cindy, 32 jaar en moeder van 3 kids, en ik ben sinds kort "verslaafd" geraakt aan deze fantastische hobby.
Begin december ga ik nog een workshop volgen bij een oud klasgenootje van me, zij is ook wel bekend van hippetaartjes.nl. Om me technieken te verbeteren.
Ik heb hier al een beetje rondgekeken en ben erg onder de indruk van alle mooie creaties die hier te zien zijn.
Ik was best trots op m'n eigen resultaat, totaal heb ik al twee taarten gebakken, gevuld,bekleed en versiert.
De laatste taart is voor me vader geweest (verjaardag) hij was zeer onder de indruk van mijn bakkunst :Y
Ik vindt het erg leuk om hier meer ideeën op te kunnen doen!

Groetjes Cindy

Re: Even voorstellen!

Welkom Cindy, heel veel bakplezier!

3

Hallo Dames,

Ik ben Tamara. Ik ben 25 jr oud en moeder van een prachtige meid.
Ik wil me graag verdiepen in de hobby taarten maken. Mijn dochter is 28 December jarig en ze word 1 jr. Graag wil ik voor haar verjaardag zelf een Nijntje taart maken.

Ik weet niet waar ik moet beginnen. Heb vorig jaar een Taarten workshop gehad.

-WElke benodigheden heb ik nodig?
- Waar kan ik die het beste bestellen?
- Zijn er ook boeken die stap voor stap uitleggen waar ik aan meoet denken en hoe ik het beste kan beginnen.

Nou ik hoor het graag.
Alvast bedankt!

Groetjes x

4

Hallo allemaal,

Ik ben Gerda en ben via een vriendin toch wel besmet geraakt met het taarten bak en versieren..
En was dus al regelmatig even op jullie site om te snuffelen, ideeen op te doen, met enorm veel plezier dus..
Wat zijn jullie kunstenaars zeg.....
sjappo :thumb:
Ik ben een moeder van 2 meiden van 14 en 11 jaar...
Ik mag ontzettend graag bakken /koken en braden...
Ik probeer van alles uit..
en draai mijn hand nergens voor om...
En met hulp van mijn vriendin kom ik er wel uit..en anders met jullie kanjers wel...
Want wat is dit een informatief en behulpzaam forum...
Ik hoop nog veel van jullie te kunnen leren...
maar voro nu ga ik eerst maar eens alles bij langs lezen...

5

Welkom en heel veel (bak)plezier!

6

Weet ook niet of het de bedoeling is of ieder zich appart voor stelt..maar zal almeer dames hier staan dus heb het maar zo gedaan :o