Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taart met suikerbloemen,make-up,Blond Amsterdam,AngryBirds taart......
Pagina's 1
mooie,leuke en gezellige taarten!
Mooie parade!
Leuk zo die angry bird!!!!
Wat een mooie taarten !
Hoe heb je op de tweede taart die laarsjes, schoentjes en tasjes gedaan ? Heb je die plaatjes van het internet ofzo ?! Vind het er geweldig uitzien, wil het graag gebruiken op de taart van ons petekind die over 2 weken 15 wordt, vind je dat goed ? 
Mooi gedaan!
Wat een mooie taarten !
Hoe heb je op de tweede taart die laarsjes, schoentjes en tasjes gedaan ? Heb je die plaatjes van het internet ofzo ?! Vind het er geweldig uitzien, wil het graag gebruiken op de taart van ons petekind die over 2 weken 15 wordt, vind je dat goed ?
Hoi hoi,
Dank je wel voor je reactie en natuurlijk mag dat 
het zijn click sticks, die heb je met verschillende dingen maar volgens mij worden ze niet op de leukste taarten verkocht ( dacht ik
)
Groetjes,
Suus.
leuke taarten
hoe heb je het meisje op de voetbal taartgemaakt heb je een tekening ???
en zou ik die mogen hebben mijn zoontje is vrijdag jarig en zou je idee willen gebruiken hij voetbalt ook en zou deze prachtig vinden
hij word pas 11 maar begint de meiden te ontdekken hahaha( ze zijn niet altyd stom hoor mam ) krijg je dan te horen
leuke taarten
hoe heb je het meisje op de voetbal taartgemaakt heb je een tekening ???
en zou ik die mogen hebben mijn zoontje is vrijdag jarig en zou je idee willen gebruiken hij voetbalt ook en zou deze prachtig vinden
hij word pas 11 maar begint de meiden te ontdekken hahaha( ze zijn niet altyd stom hoor mam ) krijg je dan te horen
Hoi hoi,
Ik heb het plaatje gewoon uit internet geplukt van Blond Amsterdam, even googelen en je hebt het
Leuk he als jongens meisjes niet meer zo "stom" vinden 
Alvast een fijne dag vrijdag!!
Wat een leuke taarten, ziet er zo leuk uit 
leuke taarten!! geweldig die blond bij de voetbal!!
Het zijn allemaal prachtige taarten 
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taart met suikerbloemen,make-up,Blond Amsterdam,AngryBirds taart......