Re: orchideen, goud en turqoise
Hij is werkelijk prachtig
en retestrak!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » orchideen, goud en turqoise
Hij is werkelijk prachtig
en retestrak!
Een hele mooie taart heb je er van gemaakt ondanks alle narigheid!
Veel sterkte.
wow, prachtig! en sterkte! Lijkt me wel moeilijk, zulke gebeurtenissen om je heen en dan wel door te moeten gaan met taarten maken.
Heel veel sterkte ten eerste, en wat een prachtige taart!
wat een prachtige taart!
Heel veel sterkte met je vader, is er al iets aan zijn toestand veranderd?!
Wauw wat mooi!!! en heel veel sterkte toegewenst!!!!
Hoe heb je dat kant gemaakt?
Mooie taart sterkte met je vader
AWESOME! 
Owwwwwwww WAUW!!!!!!!
prachtige taart en veel sterkte met alles!
hij is super
heel veel sterkte met je vader, en ook voor je schoonouders. een inbraak is natuurlijk ook niet leuk...
heel veel sterkte en vind je taart weer prachtig,een beauty.
groetjes Carla
Wat een mooie taart 
Maar wat rot van je vader
Veel beterschap / Sterkte en een knuffel voor jou *knuffel*
Dank jullie wel voor alle lieve reacties, gelukkig had ik een groot deel al klaar toen het slechte nieuws op mijn pad kwam, maar had een mooie bloemenwaterval willen maken, helaas bleven de bloemen niet meer zitten en heb ik het bij de 3 orchideen gelaten, deze heb ik trouwens met de hulp van de how-to van Eline gemaakt.
Met mijn vader gaat het niet goed, het is afwachten tot het afgelopen is. Ik heb moeite met de manier waarop alles gaat. De verpleging is heel erg lief voor hem, maar zit ff met mijn eigen gevoelens in de weg.
Er wordt nu nog alles aan gedaan wat nog kan (wens van zijn huidige vrouw), en dat doet pijn als je je vader ziet liggen met spierspasmen door de hersenbeschadiging (zuurstoftekort). Ook is er geen interactie meer mogelijk en dat gaat ook niet meer komen.
Ik heb gelukkig een apart gesprek gehad met een verpleegkundige, waar ik mijn gevoel kon uiten.
Prachtige taart!
Ik wens jullie veel sterkte!
Wow wat een mooie taart!
En wat heftig dat je vader zo ziek is, heel veel sterkte!
een prachtige taart en heel veel sterkte de komende tijd, ,zover mogelijk!!
marja, wat een prachtige taart!
En dat met al die ellende, vanaf hier ook sterkte met je vader en schoonouders...
Wat een mooie taart! De bloemen zijn schitterend
Heel veel sterkte met je vader...
Wauw wat mooi en zo knap dat je ondanks alles zo iets moois uit je handen hebt kunnen krijgen!
Heel veel sterkte!
Wat een plaatje.
Heel veel sterkte gewenst.
Oooo Marja, wat een BRILJANTE taart!!! Ik vind hem geweldig!! Zoooo mooi, ik ben jaloers!
Maar meid, wat een zware tijd voor je... Wat een vreselijk nieuws over je vader en wat ongelofelijk naar dat je op deze manier afscheid moet nemen... Ik wil je heel heel heel erg veel sterkte wensen, digitale knuffel!!!
Wat een super moooie taart.. echt heel mooi.
En heel veel sterkte toegewenst... dat zal je wel nodig hebben in deze zware periode..!!
Hoi,
Wat een mooie taart heb je gemaakt.
Veel sterkte toegewenst.
Wat een schitterende taart!! Ben ook benieuwd hoe je dat met dat kant heb gedaan. Maar wat ontzettend naar voor je! Ik wil je heel veel sterkte vanaf hier wensen. Dikke knuf!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » orchideen, goud en turqoise