1

Onderwerp: twee meningen

De onze: dit is niet mooi en dat moet anders!

Van de Sophie:ooooo die is mooi!mooie knoopjes,mooie muisjes enz.

http://i44.tinypic.com/qqyceq.jpg

2

Re: twee meningen

Ik ben het wel eens met Sophie hoor. :Y

Groetjes Notje

3

Ik vind hem wel mooi!
Wat vind je niet mooi dan?

4

Vind hem geweldig!!

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

Ik vind hem ook heel erg mooi. Misschien kun je alleen het onderbord de volgende keer bekleden?

Ik denk dat het onderbord expres als vloer bekleed is vanwege de muisjes. Ik vind hem ook mooi hoor.  :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

7

Ik ben het volledig met Sophie eens! Ik vind de taart ook heel mooi  :thumb:

8

Ja hoor, Sophie heeft er kijk op, want Assepoes is hartstikke goed gelukt! En die "houten vloer" past er helemaal bij (en is zo te zien ook netjes afgewerkt met folie).

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

Wat leuk, zoveel reacties :Y   Het onderbord is inderdaad expres zo gedaan.   Ik heb helaas op het moment niet meer foto´s om ta laten zien waar ik niet zo tevreden over ben.  Barbie zelf is prima gelukt en zat er ook mooi strak op.  Bij de ondertaart,zag je vaag waar de lagen vulling zaten en aan de achterkant begon hij wat in de zakken,ik vermoed dat ik niet ver genoeg naar achteren gestut heb.  De muisjes zijn door mijn man,Sophie haar opa gemaakt.  Toen ik tegen haar zei dat ik dat niet kon, zei ze vol vertrouwen ,Maar opa wel hoor :lol: Opa was dus niet tevreden over de ogen en de gladheid van de muisjes.    Maar.......op het moment dat wij Sophie zagen bij de taart,was al ons gemekker over hoor en hebben we alleen maar genoten

10

Hij is prachtig zo, super mooi

Veel taart plezier

Ik vind hem super  :thumb:

12 Laatst bewerkt door rianne1952 (02-11-2011 15:08)

http://i40.tinypic.com/fnwu2o.jpg

rianne1952 schreef:

Wat leuk, zoveel reacties :Y   Het onderbord is inderdaad expres zo gedaan.   Ik heb helaas op het moment niet meer foto´s om ta laten zien waar ik niet zo tevreden over ben.  Barbie zelf is prima gelukt en zat er ook mooi strak op.  Bij de ondertaart,zag je vaag waar de lagen vulling zaten en aan de achterkant begon hij wat in de zakken,ik vermoed dat ik niet ver genoeg naar achteren gestut heb.  De muisjes zijn door mijn man,Sophie haar opa gemaakt.  Toen ik tegen haar zei dat ik dat niet kon, zei ze vol vertrouwen ,Maar opa wel hoor :lol: Opa was dus niet tevreden over de ogen en de gladheid van de muisjes.    Maar.......op het moment dat wij Sophie zagen bij de taart,was al ons gemekker over hoor en hebben we alleen maar genoten

even een fotootje erbij om te laten zien wat ik bedoel.

13

Ik vind de muizen hilarisch!
Alsof ze helemaal strak staan van het werk!
Leuke taart en t onderboard pas er in dit geval dus ook pefect bij!

Groetjes!

14

Ze  moesten ook hard doorwerken om alles op tijd klaar te krijgen :lol: Verrast om dit taartje opeens weer te zien!