1 Laatst bewerkt door Jeetje (04-02-2013 21:02)

Onderwerp: Lief minitaartje in blauw-wit met een vleugje rood en 'n zonsondergang

Graag twee minitaartjes voor een echtgenoot en een zus die hun verjaardag altijd tegelijkertijd vieren. De man mag graag een tourtje op de koersfiets maken en voor de zus mocht ik maken wat ik wilde. Ideaal, die heb ik het liefst!

Dwz, die laatste dan, zo'n fietstaart wens ik nooit meer te maken. Ik heb een hele avond aan een fiets zitten prutsen en het wilde niet bepaald gaan zoals ik het wilde. De dag erop wilde ik de laatste onderdelen erop monteren en brak het ding ook uiteindelijk in 3 stukken. Op het nippertje dus maar de ondergaande zon met silhouette gemaakt. Heb ook spijt van het ietwat uit z'n voegen gegroeide spandoek, omdat het maar zo'n klein taartje was besloeg die de hele voorkant, waardoor het vooraanzicht wel wat kaal leek.

Het bloementaartje was ik wel erg blij mee en gelukkig waren beide ontvangers blij verrast met hun taartjes:

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/387898_182312221854587_80636122_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/317217_182312278521248_1220390734_n.jpg

Re: Lief minitaartje in blauw-wit met een vleugje rood en 'n zonsondergang

Ze zijn schattig hoor, en eenvoud vind ik zelf vaak toch het mooist :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

3

:thumb: heel mooie taartjes en wat een goed idee, die fietser voor de zon, prachtig gemaakt :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Mooi geworden hoor!  :thumb:
Vind je ondergaande zon heel goed gevonden!

Dat is toch een TAART waard!

5

Mooi!!!

Je kan beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt...

6

Heel mooi hoor, en ik vind je wielrennersilhouet echt supergoed gelukt :thumb:

Leuke taartjes!