Onderwerp: Mijn allereerste taartenparade (incl 2x 18+)
Hieronder mijn allereeste taartenparade!
Taarten staan op volgorde van wat het eerste is gemaakt en welke het laatste!
Laat maar weten wat je er van vindt en waar ik nog aan moet werken!

`

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste taartenparade (incl 2x 18+)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hieronder mijn allereeste taartenparade!
Taarten staan op volgorde van wat het eerste is gemaakt en welke het laatste!
Laat maar weten wat je er van vindt en waar ik nog aan moet werken!

`

Misschien kun je de twee 18+taarten naar de 18+parade verplaatsen? Er kijken hier ook kinderen mee namelijk en de 18+parade is er niet voor niets.
Verder heb je erg goed je best gedaan hoor. Je ziet echt vooruitgang!
Misschien kun je de twee 18+taarten naar de 18+parade verplaatsen? Er kijken hier ook kinderen mee namelijk en de 18+parade is er niet voor niets.
Dankje!
Heb de 18+ uit de parade gehaald en verplaatst 
mniek schreef:Misschien kun je de twee 18+taarten naar de 18+parade verplaatsen? Er kijken hier ook kinderen mee namelijk en de 18+parade is er niet voor niets.
Dankje!
Heb de 18+ uit de parade gehaald en verplaatst
Goed bezig!!! 
Leuke taarten. Je kunt duidelijk vooruitgang zien. Taarten worden steeds strakker. Ik ben zelf ook nog maar een beginner, maar wil je toch 1 tip meegeven. Op de cupcakes hoef je alleen maar een klein beetje botercreme in het midden te doen, en niet helemaal tot de rand. Het gaat hoofdzakelijk om het vastplakken van je fondant. Het staat wat mooier wanneer je de restjes botercreme aan de zijkant niet onder het fondant weg ziet komen.
Een goed begin
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste taartenparade (incl 2x 18+)