1

Onderwerp: Vulling van botercreme (mix) met bitterkoekjespoeder dr Oetker?

Deze heb ik dus nu gemaakt en ben van plan om er morgen een taart mee te vullen! Bedenk me alleen net dat er in die poeder ook kleine koekjes zaten en ik er dus niet goed mee kan afsmeren! Maar heeft iemand deze vulling ooit gemaakt? Of heb ik nu iets gedaan wat eigenlijk niet kan?

Dus kan dan het beste nog ff wat botercreme 1:1 bijmaken??

En nou leek het me wel lekker om er bitterkoekjes nog doorheen te kruimelen??? Heeft iemand dat wel eens gedaan?

Combineer het met abrikozenjam leek me wel fris!
Ben benieuwd of het wat wordt!

2

Re: Vulling van botercreme (mix) met bitterkoekjespoeder dr Oetker?

Ben benieuwd hoe het gaat smaken, laat je het ons weten! en afsmeren zou ik er niet mee doen!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

3

Ik heb weleens een pak bitterkoekjes fijn gemalen en dit door de botercrememix geroerd. Hoeveelheid naar smaak.
Dit was erg lekker! Gebruikt als vulling, zou er inderdaad niet mee afsmeren.

4

die puddingpoeder is voor pudding die gekookt moet worden. Ik weet dus niet of dat gaat werken en of je het wel rauw kan eten.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Maar de aardbei,vanille en banaan is toch van hetzelfde?? Daar worden toch ook veel vullingen van gemaakt?

6

Nee hoor, dat is pudding die je alleen hoeft op te kloppen zonder koken. Heel ander spul dus.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

7

Oke!
Hoop dan dat iemand anders mij dan uitsluitsel kan geven!

8

Ik dacht ook al, bitterkoekjespoeder, dat ken ik niet... Maar inderdaad dat is kookpudding! De andere die wel wordt gebruikt door de botercreme is kloppudding, vroeger heette dit saroma.
Ik denk ook dat je dat niet 'rauw' kan gebruiken... Ik denk ook dat er weinig smaak aan zal zitten als het niet gekookt is.