Onderwerp: persoonlijk vind ik het mijn mooiste taart tot nu toe
tja, je zou het kunnen omschrijven als de taart en zijn verhaal:
mijn taart in de Mjam Taart! magazine (incl. stap voor stap beschrijving) welke vanaf vandaag in de winkels ligt.... die stond hier in de kamer klaar om weggebracht te worden wanneer er hier een bruidspaar komt voor het bespreken van hun bruidstaart. na eventjes over en weer gepraat te hebben valt haar oog op de taart..... en toen was ze buiten op haar verloofde ook verliefd geworden op die taart....
ehm..... owjeeeeee. die wil ik! kan dat? jeetje .... nou gewoon zoals die daar staat. is dat mogelijk?!?¿¡¿
.......
nu kan ik een heel lang verhaal gaan typen... maar na een heel vermoeiende dag en een enerverende week valt kwebbeltje een beetje stil
(ja dat kan echt
)dus om een heeeeeeeeeeel erg lang verhaal iets korter te maken knal ik mijn iets andere versie van de kunst of kitsch taart er maar gewoon in. ik mocht van het bruidspaar wel een iets andere versie maken zolang de grote lijnen de taart op het voorbeeld zou lijken. ik heb er voor gekozen om mijn nieuwe broochmold van Karen Davies te gebruiken. tja sorry ik ben er nu eenmaal helemaal weg van
tja... en ik ben gewoon zo vrij om te zeggen dat ik het mijn mooiste taart tot nu toe vind
ik hoop dat ik jullie nu niet teleur stel

en van nog iets dichterbij 

voor de stap voor stap foto's wil ik jullie verwijzen naar de Mjam Taart! welke vanaf vandaag in de winkels ligt. ik heb hier alleen wel andere molds gebruikt voor de broches, nl. de Brooch mold van Karen Davies.

prachtig!!!!