Re: Champagnebruidstaart en 125 push ups
Wat een prachtige taart zeg! Petje af 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Champagnebruidstaart en 125 push ups
Wat een prachtige taart zeg! Petje af 
Hele mooie taart! En die standaard voor de push ups maakt het helemaal af!
Ziet er echt super uit. 
ziet er echt schitterend uit
maar hoe maak je dat schuim uit die fles?
de standaard ook zelf gemaakt of is dat bestaand
wat een schitterende taart en wat een mooie standaard
petje af hoor héééééél mooi
ziet er echt schitterend uit
maar hoe maak je dat schuim uit die fles?de standaard ook zelf gemaakt of is dat bestaand
Het is de dallas bruidsstandaard, maar de zwarte platen zijn dus zelf gemaakt.
Het schuim staat bescheven in nr 4 winter 2010 van de Mjam taart.
wat een mooie taart, een een gave standaard voor de push cakes.

Heel gaaf!! 
knap knap knap!
super gaaf die bruidstaart!!
ok ik heb de mjam taart pas dit jaar
kan je uitleggen hoe je dat maakt of kan ik dat ergens vinden?
groeten olivier
ik zie dat je uit zoetermeer komt
weet jij waar ik een leuke en goede workshop kan volgen in zoetermeer?
Supermooi gedaan!!!!! En die standaard is echt TOP,
ook voor je pa en ma!!!
Prachtig, ben helemaal weg van de taart !! 
Wauw, prachtig!
wat een prachtige standaard! de taart ook, maar dat heb ik je net op facebook ook al laten weten 
Wauw! wat heb je dat leuk gedaan! en die push cakes toppie!
heel gaaf zo die puch pops in een standaard. je taart is ook super mooi. heb hem ook opgeslagen als je het goed vind.
geweldig!!! en wat een verscshrikkelijk mooie standaaard zo zeg!!!
helemaal top; superstrak, mooi design, wat een mooie standaard! en wat fijn om zulke mensen om je heen te hebben.
Ik zeg het ook nog even hier: ik vind het echt indrukwekkend mooi !!! Die presentatie op de standaard.........................echt kwijlend kijk ik hier naar! Super gaaf!!!!! Wat een lieve ouders heb je, echt teamwerk.
En de taart ook zo supergaaf, strak, mooi afgewerkt. Echt hier mag je supertrots op zijn!
Wat een super strakke en mooi afgewerkte taart! En wat een geweldige standaard hebben jullie gemaakt, staart echt super zo! petje af!
hij is echt heel erg gaaf geworden! Mooie kleuren, perfecte afwerking
En wat een super oplossing om de push cakes te presenteren, knap gemaakt zeg de standaard!
Ik zag deze mooie taart en geweldige standaard met pushcakes gisterenavond hier...
Kwam ik vanmorgen op onze trouwlocatie (waar we een maand geleden zijn getrouwd), zie ik daar de pushcakes!
"Die zijn van het forum!" riep ik gelijk uit haha... maarre petje af hoor! In het echt zijn ze nog veel mooier! En die standaard is geweldig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Champagnebruidstaart en 125 push ups