1 Laatst bewerkt door anne-taarten (28-10-2011 21:45)

Onderwerp: Wat kun je toch veel kanten op met deze hobby!

Ik vind het zo leuk dat je zoveel dingen kan met deze hobby, zoveel verschillende technieken, zoveel te leren en uit te proberen!
Nu voor het eerst water gemaakt....
Morgen weer een bruidstaart....voor mijn schoonouders 40 jaar getrouwd!....spannend!!!! Daar heb ik voor het eerst rozen voor gemaakt. Maar goed, dat plaatje komt pas maandag....eerst de jungle!

http://94.100.115.85/1430800001-1430850000/1430821801-1430821900/1430821865_6_lwWT.jpeg

Wat vinden jullie ervan??

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

2

Re: Wat kun je toch veel kanten op met deze hobby!

Hij is super leuk

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream

3

Super!!!

4

Gaaf!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

5

Leuk!!!

Lieve groetjes!!
Kim

Sorry, geen tijd meer gehad om te reageren, maar THNX!! De ontvangers waren er ook blij mee, kids zijn normaal geen liefhebbers van taart, maar hebben nu zelfs 2 stukken gegeten! Vind het altijd zo leuk als kinderen ervan genieten.

7

Hardstikke leuke stapel!

Leuk zeg!
Is het water piping gel? Ik snap nooit dat je dat op de bekleding kan doen zonder dat het smelt  :think:

Life is what you bake it.

Taartenmarie schreef:

Leuk zeg!
Is het water piping gel? Ik snap nooit dat je dat op de bekleding kan doen zonder dat het smelt  :think:

Nou ging prima hoor met piping gel, heb hem vrijdag gemaakt en zaterdag werd hij gegeten en zat er allemaal nog prima in. Ik had wel mijn marsepein met wat crisco ingesmeerd, voor de zekerheid, want die tip had ik hier ergens gelezen.

Misschien is het wel lastiger als het heel warm is en vochtig.....dan zal het misschien wel sneller smelten. Want dan smelt het natuurlijk zowiezo al sneller.

Groetjes!