Onderwerp: ik ben hier nieuw

Hallo allemaal!

Ik ben angelique en ben nieuw op deze site.
Ik heb sinds kort een nieuwe hobby, en misschien raden jullie het al.... inderdaad..... "taarten bakken".
Geweldig die mooie taarten maken en zo mooi mogelijk versieren met marsepein of fondant.
Zelf ben ik absoluut niet creatief dus zoek ik overal ideën en tips!
Ben alleen nog maar aan het proberen met botercreme vulling en jam maar zou dit dadelijk ook willen gaan uitbereiden.  :P

Groetjes

lekker al die taarten...

Re: ik ben hier nieuw

Hallo Angelique welkom op dit leuke forum. Zelf bak ik ook nog niet zo lang en hier doe je echt volop inspiratie op.
Veel bakplezier.

welkom..voor inspiratie zit je hier bij het beste forum...veel lees en bak plezier

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

ilonka huisintveld schreef:

welkom..voor inspiratie zit je hier bij het beste forum...veel lees en bak plezier

Dank je wel voor je reactie.
Ik heb even op je site rondgekeken "prachtig" zo wil ik het ook gaan leren hahaha.... zal wel wat jaren ervaring kosten!
Groeten angelique

lekker al die taarten...

Ingeborg Martens schreef:

Hallo Angelique welkom op dit leuke forum. Zelf bak ik ook nog niet zo lang en hier doe je echt volop inspiratie op.
Veel bakplezier.

Hallo Ingeborg,

Dank je wel voor je leuke reactie!

Groetjes angelique

lekker al die taarten...